Μία γυναίκα που είναι έγκυος, αυτό που πρέπει να κάνει είναι να ενισχύσει τον οργανισμό της με τροφές που θα της δίνουν ενέργεια.

Αυτό είναι λογικό, καθώς οι απαιτήσεις του οργανισμού διπλασιάζονται καθώς μέσα της μεγαλώνει μια νέα ζωή. Εμείς σας παρουσιάζουμε τις σούπερ τροφές που καλό είναι να καταναλώνει στην περίοδο της εγκυμοσύνης της, αφού προηγουμένως ρωτήσει τον γιατρό της.

• Μπρόκολο. Είναι αντιοξειδωτικό και κάνει καλό στην όραση του μωρού ενώ ρυθμίζει την πίεσή του.
• Μπανάνες. Είναι κατάλληλες για τον περιορισμό της κατακράτησης των υγρών ενώ κάνουν τον ύπνο πιο εύκολο.
• Σολομός. Περιέχει τα οξέα ωμέγα-3 που βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης του μωρού σας.
• Δημητριακά ολικής άλεσης. Βοηθούν στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας.
• Αυγά. Είναι πλούσια σε μεταλλικό στοιχείο και βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του μωρού.
• Τυρί. Περιέχει πολλά λιπαρά που δυναμώνουν τα οστά του μωρού αλλά και τα δικά σας. Προσοχή όμως. Τα μη παστεριωμένα ή μαλακά τυριά είναι εντάξει αν είναι καλά μαγειρεμένα αλλιώς καλό είναι να τα αποφύγετε.
• Γλυκοπατάτα. Ενισχύει την ανοσία του μωρού, ενώ δυναμώνει τα οστά και δόντια του μωρού.

Πηγή: mothersblog.gr

Διάβασε επίσης:

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ – 4χρονη με αναιμία κλέβει την παράσταση στη zumba! (βίντεο)

Κυτταρίτιδα στην εγκυμοσύνη, πως μπορείς να την αντιμετωπίσεις

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ