Τα μικρά βήματα είναι που θα κάνουν τη διαφορά! Άσε, κατά µέρος τις αφοριστικές υποσχέσεις και το κλασικό από «Δευτέρα δίαιτα» και προσπάθησε να κάνεις µικρές (και σε πρώτο επίπεδο) ανεπαίσθητες αλλαγές τόσο στο καθηµερινό σου διατροφολόγιο όσο και στη γαστρονοµική σου συµπεριφορά γενικότερα. Θα εκπλαγείς µε το πόσο αθόρυβα αυτές θα ενσωµατωθούν στη ρουτίνα σου και τελικά θα σε βοηθήσουν να επιτύχεις το στόχο σου!

Το… πιάτο µετράει
Πάνω στη λεγόµενη «ψυχολογία του πιάτου», σε ό,τι αφορά στο ρόλο που διαδραµατίζει στη σωστή δίαιτα, έχουν στηθεί ολόκληρες θεωρίες. Την επόµενη φορά, λοιπόν, που θα έχεις να σερβίρεις ένα ανοιχτόχρωµο φαγητό, µην επιλέξεις το κλασικό λευκό σερβίτσιο, που µπορεί να σε κάνει να υποτιµήσεις την ποσότητα που βάζεις. Αντ’ αυτού, επίλεξε σκουρόχρωµα πιάτα για να ελέγχει πάντα το µάτι σου πόσο βάζεις και πόσο τελικά θα καταναλώσεις. Υπάρχει, βέβαια, πάντα και ο χρυσός κανόνας του «µικρού πιάτου», είναι όµως βέβαιο πως δεν µιλάµε για πολύ µικρά πιάτα, µιας και σε αυτή την περίπτωση θα βρίσκεις πάντα τη δικαιολογία να γυρίζεις για refill στην κατσαρόλα. Ο ίδιος κανόνας ισχύει και για τα ποτήρια, φυσικά. Διάλεξε, αντί για κοντά και πλατιά, ψηλόλιγνα ποτήρια, τα οποία, αν και µε την ίδια ποσότητα µέσα τους, δείχνουν πως περιέχουν περισσότερο υγρό. Και ναι, αυτό θα κάνει το θαυµατουργό κλικ στην ψυχολογία σου!

Δόντια λευκά και αστραφτερά
Για να φανείς ακόµα πιο συνεπής και να µην επισκέπτεσαι συνέχεια το ψυγείο µέχρι να πέσεις για ύπνο, πολύ αποτελεσµατική ιδέα είναι να βουρτσίσεις νωρίτερα από ό,τι συνήθως τα δόντια σου. Η αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας στο στόµα σου θα είναι τόσο έντονη που θα το σκεφτείς διπλά πριν βάλεις κάτι στο στόµα σου.

Σκέψου θετικά
Σίγουρα το έχεις τσεκάρει και µόνη σου πως όταν είσαι στις «µαύρες» σου τείνεις πιο πολύ στην άσκοπη υπερκατανάλωση θερµίδων, µε στόχο να ανέβεις ψυχολογικά – το µόνο που ανεβαίνει, ωστόσο, είναι ο δείκτης στη ζυγαριά σου το άλλο πρωί. Φρόντισε, λοιπόν, όποτε είσαι στην αρχή ενός γεύµατος να διώχνεις, όσο µπορείς, το άγχος και την αρνητική φόρτιση της µέρας, αναλογιζόµενη κάτι πιο «ελαφρύ» και αισιόδοξο. Έρευνες έδειξαν πως όσοι ανέφεραν µια χαρούµενη σκέψη πριν από το γεύµα τους περιόρισαν την ποσότητα κατά 11%! Μίλα για κάτι που είσαι περήφανη, χαρούµενη ή ανυπόµονη να το ζήσεις, περίγραψε την πιο ωραία στιγµή της µέρας ή απλώς έκφρασε την ευγνωµοσύνη σου για κάτι όµορφο που έχεις στη ζωή σου. Αντίθετα, κάθε φορά που κάτι έχει δυσµενώς εκτρέψει την ισορροπία στο σύµπαν σου, επίλεξε ενσυνείδητα να αποµακρυνθείς προσωρινά από κάποιο φαγητό.

Διάβασε επίσης:

ΔΙΑΙΤΑ Express: Χάσε 2 κιλά σε 4 ημέρες!

Μάγδα: «Με μείον 15 κιλά χαίρομαι ξανά την οικογένειά μου!»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ