Αν το αβοκάντο δεν είναι µέσα στις προτιµήσεις σου, σου έχουµε 5 λόγους για να το ξανασκεφτείς!

1. Ένα αβοκάντο περιέχει 4 γραµµάρια πρωτεΐνης.

2. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε µαγνήσιο και κάλιο και ρυθµίζει την αρτηριακή πίεση.

3. Βοηθά στη µείωση της χοληστερόλης.

4. Ανανεώνει την επιδερµίδα, αφού περιέχει βιταµίνες B, C και Κ.

5. Ενισχύει τη γνωστική λειτουργία λόγω υψηλής περιεκτικότητας σε ω-3.

DIY

Γρήγορο γλύκισµα µε αβοκάντο: Βάλε στο µίξερ 2 ώριµα αβοκάντο, 2 µπανάνες, λίγο κακάο και µέλι. Το αποτέλεσµα θα είναι µια γευστική µους σοκολάτας.

Διάβασε επίσης:

Βάλε το αβοκάντο στη διατροφή σου

Να κάνω ή να μην κάνω αλκαλική δίαιτα;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ