Η αύξηση του βάρους είναι λίγο πιο δύσκολη από το αδυνάτισµα. Αυτό συµβαίνει γιατί πρέπει να πάρουµε µυϊκό ιστό, ενώ στο αδυνάτισµα πρέπει να χάσουµε λίπος. Σε αυτή την περίπτωση, χρειάζονται τουλάχιστον 5-6 γεύµατα την ηµέρα, τα οποία δεν πρέπει να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος και πρέπει να παρασκευάζονται από πολύ καλής ποιότητας τρόφιµα. Αυτό σηµαίνει ότι για γλυκό, παραδείγµατος χάριν, θα επιλέξουµε ένα παστέλι ή ένα κοµµάτι χαλβά αντί για ένα κρουασάν σοκολάτας. Επίσης, µπορούµε να χρησιµοποιήσουµε πατάτες τηγανητές σπιτικές, αλλά όχι τσιπς. Επιπλέον, είναι απαραίτητη και η σωµατική άσκηση από την πρώτη µέρα της προσπάθειας, η οποία θα ήταν καλό να είναι συστηµατική, δηλαδή 3-5 φορές την εβδοµάδα. Τέλος, ο στόχος αύξησης του βάρους θα είναι 1-2 κιλά το µήνα, ανάλογα µε το σωµατότυπο και τη συνέπεια του ατόµου.

Από την Αναστασία Ασηµακοπούλου, Κλινική Διαιτολόγος, Πτυχιούχος Χαροκόπειου Πανεπιστηµίου.

Διάβασε επίσης:

Μπορείς να ελέγξεις το βάρος σου;

Πρέπει να χάσω βάρος. Ποια δίαιτα είναι καλύτερη, η χαµηλή σε υδατάνθρακες ή η χαµηλή σε λιπαρά;

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ