Εξαιρετικό υποκατάστατο του κρέατος, η φάβα είναι η ιδανική τροφή σε περιόδους νηστείας και χορτοφαγίας.
Από τη Διονυσια Καρακεκε

Μοιάζει ταπεινή, αλλά δεν είναι. Η εξαιρετική ελληνική φάβα προέρχεται από αφυδατωµένα σπέρµατα λαθουριού, ενός αρακά µε ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά υδατανθράκων (63%) και πρωτεϊνών (20%). Πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες, αποτελεί ένα ιδανικό τρόφιµο για τη διατήρηση των επιπέδων του σακχάρου και της χοληστερίνης του αίµατος σε φυσιολογικά επίπεδα, την οµαλή και φυσιολογική λειτουργία του γαστρεντερικού συστήµατος και την πρόληψη χρόνιων ασθενειών όπως ο καρκίνος του παχέος εντέρου.

Γιατί να τη βάλεις στο τραπέζι σου
Με αφορµή την Καθαρά Δευτέρα, οπότε ξεκινάει επίσηµα η Σαρακοστή, η φάβα θα γεµίσει τα πιάτα µας µε τον χρυσό της «θησαυρό». Πλούσια σε βιταµίνη B1, φολικό οξύ, µαγνήσιο, κάλιο, σίδηρο, χαλκό, φώσφορο, βοηθά στη διατήρηση της καλής λειτουργίας της µνήµης και του νευρικού συστήµατος και ξυπνά τον µεταβολισµό. Ο χαλκός προφυλάσσει τα αιµοφόρα αγγεία και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστηµα και την υγεία των οστών. Το µαγνήσιο και το κάλιο αποτελούν καλούς ρυθµιστές της αρτηριακής πίεσης.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο στο The BODY που κυκλοφορεί.

Διάβασε επίσης:

Φάβα µε λαχανικά & ρόδι

Γνώρισε τα ελληνικά superfoods

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ