Όταν βλέπεις παγωτό, σκέφτεσαι καλοκαίρι. Θυμάσαι διακοπές και νιώθεις τη γεύση από τα παιδικά σου χρόνια! Τότε που δεν ανησυχούσες για τα έξτρα λιπαρά, τη ζάχαρη και τις θερμίδες…

Από την Αλκίντα Ντολέτσι

Το παγωτό, ασχέτως τύπου και γεύσης, αποτελεί μια εξαιρετική πηγή ενέργειας. Είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, με περίπου 15 γρ. ανά μισό φλιτζάνι. Επίσης μία μερίδα περιέχει περίπου 7 γραμμάρια λίπους και 2 γραμμάρια πρωτεΐνης, καθιστώντας το ένα από τα υψηλότερης ενεργειακής αξίας τρόφιμα. Σύμφωνα με το υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ, μισό φλιτζάνι παγωτό περιέχει 137 θερμίδες, περίπου το διπλάσιο απ’ ό,τι περιέχει μισό φλιτζάνι πλήρες γάλα. Το παγωτό, επομένως, είναι μια καλή επιλογή όταν χρειάζεσαι ενέργεια ή αν ακολουθείς πρόγραμμα για αύξηση βάρους.

Γεμάτο βιταμίνες
Το αγαπημένο γλύκισμα είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε ασβέστιο και φώσφορο. Μισό φλιτζάνι μπορεί να καλύψει τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη ασβεστίου για έναν ενήλικα. Το παγωτό περιέχει επίσης πολλές βιταμίνες, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α, C, D, Ε, B6 και Β12, αλλά και μια μικρή ποσότητα της βιταμίνης Κ, η οποία είναι απαραίτητη για την πήξη τού αίματος.

Διάβασε τη συνέχεια στο The BODY που κυκλοφορεί.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ