Μπορείς να µειώσεις την ποσότητα λιπαρών, ζάχαρης και αλατιού των γευµάτων σου, καθιστώντας τα πιο light και πιο υγιεινά. Ακολούθησε απλώς τις παρακάτω συµβουλές:

Λίπος:

Για γλυκά φουρνιστά καλούδια, χρησιµοποίησε τη µισή ποσότητα βούτυρου ή λαδιού και αντικατάστησε την άλλη µισή µε applesauce, λιωµένη µπανάνα ή κάποια άλλη σος φρούτων. Στα αλµυρά γεύµατα προτίµησε γάλα αντί για κρέµα γάλακτος, ή γιαούρτι χαµηλών λιπαρών αντί για µαγιονέζα, όπου ταιριάζει. Στη σαλάτα µπορείς να βάλεις µπαλσάµικο αντί για λάδι.

Ζάχαρη:

Περιόρισε την ποσότητα ζάχαρης στο 1/3 ή στο µισό. Χρησιµοποίησε µπαχαρικά που θα δώσουν γλυκιά γεύση στο φαγητό ή τα γλυκά σου, όπως η κανέλα, το γαρίφαλο ή η βανίλια.

Αλάτι:

Στα περισσότερα κύρια πιάτα, τις σαλάτες και τις σούπες µπορείς εύκολα να µειώσεις το αλάτι στο µισό, χωρίς να επηρεαστεί καθόλου η γεύση τους. Χρησιµοποίησε µπαχαρικά που θα νοστιµίσουν το φαγητό σου χωρίς να αυξήσουν την περιεκτικότητά του σε νάτριο, όπως πιπέρι, τζίντζερ, σκόρδο, κρεµµύδι κ.ά.

Διάβασε επίσης:

Ζάχαρη… χωρίς ζάχαρη!

Αλάτι: Φίλος ή εχθρός;

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ