Η κουζίνα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα δωμάτια του σπιτιού. Τις περισσότερες φορές είναι ο χώρος συνάτησης της οικογένειας και φυσικά το σημείο που υπάρχει το φαγητό. Όταν όμως θέλεις να διατηρήσεις τη γραμμή σου, η κουζίνα μπορεί να αποτελέσει το μεγαλύτερο εχθρό σου και αυτό γιατί χρειάζεται προσοχή και έξυπνες κινήσεις για την επιλογή των τροφίμων. Αν δε διαμορφώσουμε αυτό το κομμάτι με προσοχή, τότε βρίσκουν πρόσφορο έδαφος κακές διατροφικές συνήθειες. Διαβάζοντας παρακάτω, ανακάλυψε τα σημάδια που κάνουν το σπίτι σου να σαμποτάρει και τη δική σου διατροφή.

Γεμάτα ντουλάπια

Τα ντουλάπια σου είναι τόσο γεμάτα που χρειάζεται να τοποθετείς προϊόντα ακόμα και στο πάγκο της κουζίνας. Φυσικά το περιεχόμενο των ντουλαπιών δεν είναι όλα χρήσιμα και υγιεινά τρόφιμα, αντίθετα οι απαγορευμένες λιχουδιές έχουν την τιμητική τους. Με αυτόν τον τρόπο γίνεσαι επιρρεπής σε τρόφιμα που καλό θα ήταν να μην καταναλώνεις.

Τα μήλα σου είναι στο ψυγείο

Αν τα φρούτα σου είναι «κρυμμένα» στο ψυγείο, είναι αμφίβολο πως θα τα φας. Το ίδιο ισχύει και με τα λαχανικά σου. Μπορείς να τα βάζεις σε ένα μπολ, σε ένα κεντρικό σημείο της κουζίνας π.χ. πάνω στο τραπέζι, έτσι ώστε να έχεις οπτική επαφή.

Καλείς τους λάθος ανθρώπους

Φυσικά δεν εννοούμε να αλλάξεις τις παρέες σου, αλλά κοίτα γύρω σου. Οι φίλοι μας είναι ο καθρέφτης μας. Αν θεωρείς πως χρειάζεσαι παρακίνηση στη ζωή σου και νέες εικόνες, ξεκίνα να κάνεις παρέα με ανθρώπους που σε εμπνέουν.

Δεν παίρνεις αρκετό φως

Όταν κοιμάσαι λίγες ώρες οι ορμόνες που ελέγχουν την πείνα, σε κάνουν να θέλεις να φας junk food. Έρευνα έδειξε πως όταν ξυπνάμε πρέπει να αφήνουμε το έντονο φως της ημέρας να μπαίνει στο δωμάτιο, γιατί με αυτόν τον τρόπο ενεργοποιείται η λεπτίνη μας, που είναι υπεύθυνη για την απώλεια βάρους.

Σερβίρεις το γεύμα σου στο τραπέζι

Είναι πολύ εύκολο να απλώσεις το χέρι σου και να πάρεις μια ποσότητα φαγητού μέσα από τα διαφορετικά πιάτα που βρίσκονται πάνω στο τραπέζι. Αυτή η κίνηση μπορεί να σε κάνει να χάσεις τον έλεγχο όσων αφορά την ποσότητα φαγητού που θα καταναλώσεις. Έτσι πριν κάτσεις στο τραπέζι, ετοίμασε ένα πιάτο με όλα αυτά που θες να περιέχει.

Διάβασε επίσης:

Όταν η διατροφή γίνεται… αριθμητική

Η διατροφή σε βοηθά να νικήσεις το στρες

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ