Είναι γεγονός ότι οι ενήλικες χρειαζόµαστε 7 ώρες νυχτερινό ύπνο για να εκκρίνουµε τις ορµόνες που χρειάζονται για τη ρύθµιση του µεταβολισµού και της γλυκόζης στο αίµα µας. Εποµένως, τα ξενύχτια και η αποδιοργάνωση που ακολουθεί την επόµενη µέρα σίγουρα µπορούν να αυξήσουν το βάρος µας. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να ενισχύσουµε τους άλλους παράγοντες που επηρεάζουν θετικά το µεταβολισµό µας, δηλαδή το νερό, τα συχνά και µικρά γεύµατα και να αυξήσουµε την άσκηση.

Αναστασία Ασηµακοπούλου, Κλινική Διαιτολόγος, Πτυχιούχος Χαροκόπειου Πανεπιστηµίου

Διάβασε επίσης:

Σου λείπει ύπνος ή μήπως σκοτάδι;

40 κόλπα για να αποκτήσεις τέλεια επιδερμίδα!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ