Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις που εξασφαλίζουν επαρκή ποσότητα ασβεστίου και μπορούν να αντικαταστήσουν το γάλα. Η πρώτη λύση είναι το γιαούρτι και ακολουθούν τα διάφορα τυριά.

Ένα ποτήρι γάλα περιέχει την ίδια ποσότητα ασβεστίου με:

30 γρ. παρμεζάνα ή γραβιέρα

40 γρ. γκούντα/ένταμ/κεφαλοτύρι

70 γρ. φέτα

Ασβέστιο περιέχουν, επίσης, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα οποία όμως πρέπει να καταναλώσει κανείς σε αρκετά μεγάλη ποσότητα, οι ξηροί καρποί (κυρίως τα αμύγδαλα) και τα φασόλια (περίπου 2 φλιτζάνια φασόλια ισοδυναμούν με ένα ποτήρι γάλα). Μια ακόμα καλή λύση είναι το γάλα αμυγδάλου ή φουντουκιού. Σε περίπτωση περιορισμένης πρόσληψης ασβεστίου, καλό είναι να αποφεύγεται η υπερβολική κατανάλωση νατρίου, καφέ, κακάο, τσαγιού και αλκοόλ, που περιορίζουν την απορρόφησή του.

Από την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, MSc στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, Life Coaching Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΚΕΚ).

Διάβασε επίσης:

Είµαι 30 χρονών. Είναι απαραίτητο να πίνω γάλα για να προστατευτώ από την οστεοπόρωση;

Σοκολατούχο γάλα: Το ιδανικό ποτό αποκατάστασης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ