Το ψάρι συνιστάται 2 φορές την εβδοµάδα. Σε αυτές µπορούν να περιλαµβάνονται και τα θαλασσινά. Χρειάζεται, όµως, προσοχή στα ψάρια που είναι υψηλά σε υδράργυρο, όπως ο ξιφίας και το σκουµπρί. Αντιθέτως, η τσιπούρα, ο µπακαλιάρος, οι µπαλάδες, τα λιθρίνια, ο σολοµός και ο τόνος είναι οι καλύτερες επιλογές.

Όσον αφορά στο κρέας, συµπεριλαµβανοµένων των αλλαντικών, θα πρέπει να περιορίζεται σε 1-2 φορές την εβδοµάδα, στα 90 γρ., µια και αυξάνει τον κίνδυνο ασθενειών του παχέος εντέρου και καρδιοπαθειών, αλλά ενδεχοµένως και κάποιων ειδών καρκίνου. Η καλύτερη επιλογή είναι τα κρέατα βιολογικής εκτροφής, αφού είναι απαλλαγµένα από ορµόνες και από αλόγιστη χρήση αντιβιοτικών.

Από τη Δέσποινα Μαρσέλου, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος µε εξειδίκευση στην Κλινική Διατροφή και τα Αυτοάνοσα Νοσήµατα, BSc, Msc.

Διάβασε επίσης:

Γιατί πρέπει να μαρινάρεις το κρέας και το ψάρι!

Να κάνω ή να μην κάνω αλκαλική δίαιτα;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ