Ερώτηση: Τι πρέπει να προσέξω για να μην πάρω κιλά στην εγκυμοσύνη;

Απαντά η Αναστασία Ασηµακοπούλου, Κλινική Διαιτολόγος, Πτυχιούχος Χαροκόπειου Πανεπιστηµίου

Η περίοδος της εγκυµοσύνης είναι µια πολύ φυσιολογική περίοδος της ζωής µας, η οποία χρειάζεται πολύ καλής ποιότητας διατροφή. Το βάρος µας δεν θα πρέπει να αυξηθεί καθόλου πριν από τη 12η εβδοµάδα και το µόνο που θα πρέπει να αντιµετωπίσουµε είναι τις αλλαγές στο σώµα µας και στη διάθεσή µας (συχνοουρία, ναυτία, ίλιγγος, ευαισθησία στην οσµή), ενώ θα πρέπει να αποφεύγουµε τις µολύνσεις.
Για το αίσθηµα της ναυτίας και του εµετού:
• Μικρά και συχνά γεύµατα. Προτίµησε κράκερ, φρυγανιές.
• Όχι φαγητά µε έντονη γεύση και οσµή.
• Όχι πολύ κρύα ή πολύ καυτά φαγητά.
• Βοηθάνε το λεµόνι, το τζίντζερ, το γαρίφαλο.
Σχετικά µε τις µολύνσεις, να αποφεύγεις:
• Τα ωµά τρόφιµα, π.χ., µαγιονέζα, σούσι, όστρακα.
• Τα µη παστεριωµένα γαλακτοκοµικά και χυµούς.
• Τα έτοιµα φαγητά και το delivery. Ξαναζέστανέ τα σε υψηλή θερµοκρασία για σιγουριά.

Διάβασε επίσης:

Ορθορεξία: όταν η καλή διατροφή γίνεται εμμονή

Ευγενία: «Έτσι κατάφερα να χάσω όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης!»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ