Τις µέρες που έχεις πολύ άγχος και είσαι έτοιµη να κάνεις ανεξέλεγκτες επιδροµές στο ψυγείο ή το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς σου, πάρε µια ανάσα και επίλεξε σνακ που δεν θα κάνουν κακό στη γραµµή σου. Προτίµησε εκείνα που έχουν γλυκαντικές ουσίες όπως το µέλι ή το ταχίνι, είναι πλούσια σε ξηρούς καρπούς, βρόµη και αποξηραµένα φρούτα. Τέλος, αν θέλεις να πιεις κάτι, επίλεξε το χαµοµήλι, που ηρεµεί τον οργανισµό, ή το πράσινο τσάι, που χάρη στα αµινοξέα που περιέχει µπορεί να µειώσει το άγχος.

Διάβασε επίσης:

Τα φρούτα του χειμώνα: Μανταρίνι

Καθημερινά βρίσκομαι πολλές ώρες στο δρόμο. Ποιο είναι το πιο υγιεινό σνακ;

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ