Είναι πολύ σηµαντική η τακτικότητα των γευµάτων και όχι η σειρά που τα τρώµε κατά τη διάρκεια της ηµέρας. Ο οργανισµός έχει ανάγκη να ξέρει ότι σε τακτά χρονικά διαστήµατα θα δέχεται ένα πλήρες και ισορροπηµένο γεύµα για να καλύψει τις ανάγκες του για τις επόµενες 7-9 ώρες. Γι’ αυτό συνηθίζουµε να µιλάµε για 3 κύρια γεύµατα (πρωινό-µεσηµεριανό-βραδινό) µε λογικές αποστάσεις µεταξύ τους. Εάν το τελευταίο γεύµα της ηµέρας είναι το κυρίως (δηλαδή, το µεγαλύτερο), αυτό είναι λίγο πιο επιβαρυντικό. Εάν όµως είναι το µικρότερο, τότε έχει περισσότερη σηµασία πότε έχω φάει το προηγούµενο, παρά εάν έχει περάσει η 9η βραδινή.

Απαντά η Αναστασία Ασημακοπούλου, Κλινική Διαιτολόγος, Πτυχιούχος Χαροκόπειου Πανεπιστημίου.

Διάβασε επίσης:

Μετά τη γυμναστική πεινάω, είναι σωστό όµως να φάω αµέσως;

Η κόρη μου είναι στην εφηβεία και είναι οριακά στα κιλά για την ηλικία της, τι πρέπει να κάνω;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ