Βρίσκεσαι σε διατροφή και «παλεύεις» καθημερινά να κρατηθείς μακρυά από τους πειρασμούς; Τα παρακάτω tips θα κάνουν το έργο σου λίγο πιο εύκολο!

Φόρα στενά ρούχα
Ένα αποτελεσµατικό τρικ, που όµως κάνει τη διαφορά. Δεν µιλάµε φυσικά για υπερβολές, αλλά έχει εξακριβωθεί πως όταν έχεις µια κοινωνική εκδήλωση που περιέχει και πιθανές διατροφικές ατασθαλίες, το να φορέσεις λίγο πιο αποκαλυπτικά ρούχα σε κάνει συναισθηµατικά πιο ευάλωτη και συνάµα πιο προσεκτική στο τι θα φας, ώστε να συνεχίζεις να φαίνεσαι όµορφη και όχι φουσκωµένη ή µε παραµορφωµένα τα ρούχα πάνω σου.

Κοίτα τι τρως
Μήπως συνηθίζεις να κατευθύνεσαι µισοκοιµισµένη προς το ψυγείο ή ασυναίσθητα να βουτάς συνέχεια το χέρι στη σακούλα µε τα τσιπς κατά τη διάρκεια ενός «House of Cards» marathon στην τηλεόραση; Είναι γνωστό πως αυτές οι συνήθειες µάς κάνουν και χάνουµε εν πρώτοις τον οπτικό έλεγχο του τι τρώµε και γενικότερα το µέτρηµα των θερµίδων που προσλαµβάνουµε. Την επόµενη φορά, λοιπόν, φόρεσε τα γυαλιά σου και βάλε τα πατατάκια σε ένα πιάτο, ακόµα και πάνω σε µια χαρτοπετσέτα – σε οποιαδήποτε, δηλαδή, επιφάνεια θα είναι εµφανές το πόσα τρως.

Διάβασε επίσης:

ΔΙΑΙΤΑ: Απόκτησε λεπτό σώμα με μεσογειακή διατροφή!

Με αυτή τη διατροφή θα αποφύγεις τις ιώσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ