Η όρεξή σας και η πρόσληψη θερμίδων εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις ορμόνες στον οργανισμό σας. Κανονικά μετά το φαγητό, το έντερό σας καταστέλλει μια ορμόνη που ονομάζεται γκρελίνη, η οποία ελέγχει την πείνα. Απελευθερώνει επίσης την ορμόνη χολοκυστοκινίνη, το πεπτίδιο ΥΥ και το πεπτίδιο-1 γλυκαγόνης, ουσίες που όλες μειώνουν το αίσθημα της πείνας. Αυτές οι ορμόνες μεταδίδουν ένα μήνυμα στον εγκέφαλο, που λέει ότι έχετε χορτάσει και ότι οι θρεπτικές ουσίες απορροφώνται. Έτσι, αισθάνεστε πλήρεις και σταματάτε να τρώτε.

Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτή η διαδικασία διαρκεί περίπου 20 λεπτά, οπότε χρειάζεται χρόνος μέχρι ο εγκέφαλος να να λάβει αυτά τα σήματα.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι τρώγοντας πάρα πολύ γρήγορα συχνά οδηγείστε σε υπερκατανάλωση τροφής, καθώς ο εγκέφαλος δεν έχει το χρόνο που χρειάζεται για να λάβει τα σήματα πληρότητας. Επιπλέον, αν τρώτε αργά, συνήθως καταναλώνετε και λιγότερη τροφή συνολικά.

Μασάτε καλύτερα την τροφή σας

Προκειμένου να τρώτε αργά, χρειάζεται να μασάτε καλά την τροφή σας αρκετές φορές πριν από την καταπιείτε. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων και να χάσετε βάρος. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα με προβλήματα βάρους τείνουν να μασούν την τροφή τους λιγότερο από τους ανθρώπους που έχουν κανονικό βάρος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ