Ο εορτασμός του Πάσχα πέρασε και μαζί του έφυγε και κάθε δικαιολογία για διατροφικές παρασπονδίες. Σίγουρα έφαγες… πολύ και το ευχαριστήθηκες, ήρθε όμως η ώρα να επαναφέρεις τον οργανισμό σου και να τον αποτοξινώσεις. Παρακάτω σου έχουμε τις καλύτερες τροφές που μπορείς να επιλέξεις για να πετύχεις το στόχο σου.

Λαχανικά

Χάρη στη σύνθεσή τους είναι πλούσια σε φυτικές στερόλες, κάλλιο και μαγνήσιο. Είναι ιδανικά για τη μείωση της χοληστερόλης ενώ βοηθούν και στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Προσπάθησε να καταναλώνεις λαχανικά σε κάθε σου γεύμα και να έχεις όσο μεγαλύτερη ποικιλία μπορείς.

Φρούτα

Οι φυτικές ίνες που περιέχουν τα περισσότερα φρούτα είναι ευεργετικές για τον οργανισμό. Είναι σημαντικό να καταναλώνεις 4-5 φρούτα ημερησίως και σε αυτή την περίπτωση να υπάρχει ποικιλία.

Δημητριακά

Συγκεκριμένα τα δημητριακά ολικής άλεσης, με τις φυτικές ίνες που περιέχουν είναι ικανά να μειώσουν την κακή χοληστερόλη (LDL). Είναι το πλιγούρι βρώμης, το πίτουρο βρώμης και ρυζιού και το κριθάρι.

Όσπρια

Αποτελούν μια πλούσια τροφή γεμάτη φυτικές ίνες. Επίλεξέ τα για το κυρίως γεύμα σου, τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ