Σνακ για απώλεια βάρους

Σου δίνουμε ιδέες για να είσαι χορτάτη όλη μέρα, αν έχεις στόχο το εύκολο αδυνάτισμα. Δες τις 5 +1 ιδέες για γευστικά και υγιεινά σνακ!

Ποπ κορν

Είναι ένα από τα σνακ τα οποία μπορεί κανείς να παραφάει χωρίς να το καταλάβει. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως η υπερβολή επιτρέπεται! Ένα φλιτζάνι σπιτικό ποπ κορν, χωρίς βούτυρο ή λάδι, περιέχει 35 θερμίδες ή πιο απλά 3 χούφτες ποπ κορν έχουν 100 θερμίδες. Προσοχή όμως δεν μιλάμε για τον ποπ κορν του σινεμά το οποίο μπορεί να φτάσει και τις 70 θερμίδες ανά φλιτζάνι.

Αν θέλεις να φτιάξεις ταυτόχρονα Υγιεινό σνακ με ρίγανη για τα παιδιά μετά το σχολείο ακόμα καλύτερα!

Χρησιμοποιείστε τον παραδοσιακό τρόπο με την κατσαρόλα για να φτιάξετε σπιτικά ποπ κορν. Αν έχετε φούρνο μικροκυμάτων στο σπίτι σας μέσα σε μια χαρτοσακούλα τοποθετείστε μερικούς σπόρους καλαμποκιού, ζεσταίνετε και τα ποπ κορν είναι έτοιμα (δείτε πως εδώ). Αποφύγετε το λάδι κατά το μαγείρεμα και εάν επιθυμείτε προσθέστε το στο τέλος μαζί με άλλα μυρωδικά όπως η ρίγανη και το πιπέρι cayenne.

Τσιπς σπανάκι

Κι όμως! Τα τσιπς από πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι το trend στην Αμερική. Το σπανάκι, και το λιγότερο γνωστό στην Ελλάδα kale, είναι ίσως οι καλύτερες επιλογές για τσιπς.

Μπορεί να ακούγεται περίεργο, ειδικά για όσους δεν συμπαθούνε τα λαχανικά, αρκεί όμως να τα δοκιμάσετε μία φορά! Απλώστε σε ένα ταψί τα φύλλα από baby σπανάκι, ψεκάστε με λίγο ελαιόλαδο και μίγμα μπαχαρικών, ψήστε για περίπου 8 λεπτά στους 170 0C και το σπανάκι θα έχει μετατραπεί σε ένα τραγανό σνακ με λίγες θερμίδες.

Φρέσκια φρουτοσαλάτα


Αυτό το σνακ είναι ότι πρέπει τόσο για τα παιδιά όσο και για τους μεγάλους. Τα περισσότερα φρούτα είναι χαμηλά σε θερμίδες, και σάκχαρα οπότε είναι ένα τέλειο σνακ για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος. Τα μήλα, τα βατόμουρα, το γκρέιπφρουτ και το ρόδι είναι από τα πιο υγιεινά φρούτα που μπορείς να τρως καθημερινά. Πολλά φρούτα “ταξιδεύουν” καλά στη τσάντα και το αυτοκίνητο. Απλά αναμιγνύεις τα αγαπημένα σου φρούτα σε ένα μπολ και έχεις ένα υγιεινό σνακ μαζί σου!

Φιστίκια Αιγίνης

Οι ξηροί καρποί είναι από εκείνες τις τροφές που ενώ είναι γεμάτες θρεπτικά συστατικά όπως τα καλά ωμέγα 3 λιπαρά, ο ψευδάργυρος, το μαγνήσιο και το ασβέστιο, είναι πλούσια και σε θερμίδες. Τα φιστίκια Αιγίνης είναι από τους ξηρούς καρπούς με τις λιγότερες θερμίδες, περιέχουν 4 θερμίδες το ένα ή αλλιώς 150 θερμίδες τα 50 φιστίκια.

Αυτοί είναι οι ξηροί καρποί που σε αδυνατίζουν, ειδικά στην κοιλιά. Το ήξερες;

Ακόμη, επειδή μας δυσκολεύουν να τα ανοίξουμε δεν έχουμε την τάση να τα τρώμε γρήγορα άρα στο τέλος της ημέρας καταναλώνουμε λιγότερα γλιτώνοντας τις θερμίδες της «λαιμαργίας».

Κομμάτια τυριού

Αυτό είναι ένα γρήγορο και εύκολο σνακ που μπορείς να φας σπίτι. Το τυρί περιέχει ασβέστιο για τη δομή των οστών και πρωτεΐνη. Επίσης είναι υψηλό σε βιταμίνη Β που βοηθάει το σώμα να απορροφήσει και να κατανέμει το ασβέστιο έτσι ώστε να χτίσει και να διατηρήσει υγιή τα κόκαλα.

Και… Το σνακ του γυμναστηρίου

Έφαγες την μπανάνα σου; Παρά τον αστικό μύθο που υποστηρίζει ότι είναι παχυντικό φρούτο, η μπανάνα έχει μόλις 90-130 θερμίδες, ανάλογα με το μέγεθός της, και είναι το ιδανικό φρούτο για να απολαύσεις μετά το γυμναστήριο. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ποτάσιο και κάλιο.

Το κάλιο είναι ένας ηλεκτρολύτης που παίζει σπουδαίο ρόλο στην πρωτεϊνοσύνθεση και τη διατήρηση και ανάπτυξη της μυϊκής μάζας. Αυτό σημαίνει καλύτερο μεταβολισμό και περισσότερες καύσεις! Ακόμη, είναι πλούσια σε μαγνήσιο, με αποτέλεσμα η κατανάλωσή της να ελαττώνει τη σωματική και πνευματική κόπωση, ενώ βοηθάει να αντιμετωπιστούν οι κράμπες μετά την επίπονη γυμναστική.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ