Φαίη Σκορδά δίαιτα

Ποια είναι τα τρικ της Φαίης Σκορδά για να χάνει γρήγορα κιλά; Ποια τα μυστικά της παρουσιάστριας για να διατηρείται πάντα σε άψογη φόρμα και να μην παίρνει άσκοπες, αλλά και περιττές θερμίδες;

Λένε πως το σώμα «θυμάται». Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της Φαίης Σκορδά, που παρ’ ότι δεν ακολουθούσε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής τα τελευταία χρόνια είχε καταφέρει να διατηρήσει μία εντυπωσιακή σιλουέτα − για τα καλλίγραμμα πόδια της έχουν γραφτεί ύμνοι, άλλωστε.

Επειδή γυμναστική χωρίς διατροφή δεν γίνεται, έχει αλλάξει και το διαιτολόγιό της. Από τη μία συστήνει να αποφεύγουμε τους κακούς υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, γλυκά) και την ίδια στιγμή προτιμάει φαγητά πλούσια σε πρωτεΐνη και λαχανικά, χωρίς να δίνει κάποιον περιορισμό όσον αφορά τη συνιστώμενη ποσότητα.

Δίνοντας το καλό παράδειγμα, όπως διαβάζουμε στο youweekly.gr η ίδια είχε μοιραστεί τα διατροφικά της μυστικά −όπως και τις τυχόν ατασθαλίες που κάνει− με τις θαυμάστριές της και σας παρουσιάζουμε ένα ενδεικτικό πρόγραμμα που ακολουθούσε στην καθημερινότητά της.

  • Πρωινό: Καφές & βραστό αυγό με αλάτι και πιπέρι
  • Μεσημεριανό: Φιλέτο με ώριμο αβοκάντο, με λάδι και αλάτι
  • Βραδινό: Κοτόπουλο στη σχάρα με βραστά καρότα και σπαράγγια, με λάδι, λεμόνι και αλάτι

    Δες εδώ πώς να φτιάξεις πώς το λεμόνι σε βοηθά να χάσεις πόντους!

Το σημαντικότερο στη διατροφή της Φαίης Σκορδά είναι να αποφεύγει τους κακούς υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, γλυκά). Κυρίως επιλέγει πρωτεΐνη και λαχανικά και δεν πεινάει γιατί μπορούμε να φάει όση ποσότητα θέλει.

Η μέρα της ξεκινάει ως εξής, με τα δικά της λόγια: «Ένα βραστό αβγουλάκι με αλάτι και πιπέρι για πρωινό και φυσικά ένας καφές γιατί αλλιώς δεν ανοίγει το μάτι. Το αβγό είναι τέλεια πηγή πρωτεΐνης και πολύ χορταστικό. Μάλιστα, είναι και πανεύκολο γεύμα αφού μπορείτε να βράσετε μερικά και να τα έχετε στο ψυγείο, έτοιμα για το πρωινό!

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ