Οι ερευνητές το γνωρίζουν εδώ και καιρό πως το φαγητό χωρίς λίπος και τα προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά, δεν είναι απαραίτητα πιο υγιεινά από εκείνα με υψηλά λιπαρά. Αυτό που γνωρίζαμε ήταν πως έχουν λιγότερες θερμίδες.

Η αλήθεια όμως είναι πως τα τρόφιμα με χαμηλά λιπαρά έχουν και αυτά τα δικά τους θέματα.
Προκειμένου η γεύση αυτών των προϊόντων να είναι ικανοποιητική, συχνά οι εταιρίες προσθέτουν ζάχαρη, ένα συστατικό που είναι κι αυτό συνδεδεμένο με πολλά προβλήματα.

Η αλήθεια όμως είναι πως σε εποχές δίαιτας, όλοι μας έχουμε επιλέξει ένα γιαούρτι με 0% λιπαρά και αποκλείουμε το πλήρες. Όμως τώρα οι επιστήμονες ανακάλυψαν πως υπάρχει πιθανότητα αυτές οι light εκδόσεις να ενθαρρύνουν την πρόσληψη βάρους.

Σε μια έρευνα στο American Journal of Clinical Nutrition, οι ερευνητές βρήκαν πως οι άνθρωποι που κατανάλωναν πλήρη προϊόντα δεν παρατήρησαν κάποια διαφορά στη διατροφή τους. Όταν όμως οι συμμετέχοντες ξεκίνησαν να καταναλώνουν προϊόντα χαμηλών λιπαρών, συγχρόνως κατανάλωναν μεγαλύτερες ποσότητες υδατανθράκων. Επίσης τα συγκεκριμένα προϊόντα μπορεί να είναι υπεύθυνα για αυξημένη αρτηριακή πίεση.

Έτσι την επόμενη φορά που θα πας στο σουπερμάρκετ είναι προτιμότερο να επιλέξεις προϊόντα πλήρη και να μείνεις μακρυά από τους υδατάνθρακες.