tips για να μην παχύνεις στο σπίτι

Όλοι ξέρουν πως τώρα που μένουμε σπίτι για ευνοήτους λόγους οι επισκέψεις μας στην κουζίνα είναι αρκετά συχνές. Όμως, αν δεν θες να παχύνεις, έχουμε 4 tips που πραγματικά μπορεί να σε σώσουν! Να θυμάσαι ότι αν αδυνάτισες πρόσφατα και θέλεις να διατηρήσεις το βάρος σου, είναι μια ακόμα πιο δύσκολη διαδικασία αφού αρκεί να επιστρέψει κανείς στις διατροφικές συνήθειες που είχε πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα με το οποίο αδυνάτισε για να… ξαναβρεί τα “χαμένα” κιλά!

Σύμφωνα μάλιστα με σχετικές έρευνες, το ποσοστό των ανθρώπων που ξαναπαίρνουν τα κιλά που έχασαν μετά από κάποια δίαιτα αγγίζει ακόμα και το 80%! Αν πάλι θέλεις απλά να μην παχύνεις κλεισμένη στο σπίτι, τότε διάβασε προσεκτικά:

Ανέβα στη ζυγαριά μια φορά την εβδομάδα

Αν το κάνεις πιο συχνά απλά θα σε αγχώσει, αλλά αν το κάνεις πιο αραιά υπάρχει ο κίνδυνος να αρχίσεις να συσσωρεύεις κιλά χωρίς να το συνειδητοποιήσεις, κι όταν το καταλάβεις θα είναι πια αργά, με την έννοια ότι θα πρέπει να καταβάλεις ξανά μεγάλη προσπάθεια. Αντίθετα, εάν διαπιστώσεις ότι έχεις τσιμπήσεις μισό ή ένα κιλό είναι σχετικά εύκολο να το χάσεις ξανά απλά ρυθμίζοντας το πρόγραμμα της διατροφής σου για μερικές μέρες και φροντίζοντας να γυμνάζεσαι πιο συστηματικά.

Κινήσου όσο περισσότερο μπορείς

Η άσκηση δρα σωρευτικά στο σώμα που σημαίνει ότι δεν θα δεις τη διαφορά την ίδια μέρα, όμως είναι βέβαιο ότι σταδιακά θα χτίσεις μια πολύ πιο καλλίγραμμη σιλουέτα. Φρόντισε να μην περνάει μέρα χωρίς να γυμνάζεσαι έστω και λίγο, Όταν δεν μπορείς να πας στο γυμναστήριο, απλά κάνε έναν περίπατο το απόγευμα ή ανέβα στο σπίτι ή το γραφείο σου με τις σκάλες αντί να πάρεις το ασανσέρ (κάντο πολλές φορές μέσα στη μέρα).

Φάε κάθε μέρα πρωινό

Είναι ο ιδανικός τρόπος να διατηρείς το μεταβολισμό σου σε υψηλά επίπεδα και να αποφεύγεις το ενδεχόμενο να τρως πολύ στη διάρκεια της ημέρας. Προσοχή όμως: Θα πρέπει οι επιλογές σου και γι’ αυτό το γεύμα να είναι υγιεινές! Διάλεξε ανάμεσα σε ένα μπολ βρόμη με γάλα και φρούτα, γιαούρτι με μέλι, αυγό βραστό ή ψωμί με λίγο φυστικοβούτυρο. Και μην ξεχνάς ότι το πρωινό σου είναι σημαντικό να περιέχει μια ικανή ποσότητα πρωτεΐνης.

Περιόρισε τις ποσότητες του φαγητού

Αυτό δεν σημαίνει ότι “απαγορεύεται” να απολαμβάνεις πού και πού ένα πλούσιο γεύμα -ακόμα και με γλυκό- όμως μη χρησιμοποιείς το επιχείρημα ότι πλέον έχεις το ιδανικό βάρος για το σώμα σου σαν δικαιολογία για να τρως υπερβολικά στην καθημερινότητά σου.

Αν πάλι θες να δοκιμάσεις κάτι καινούργιο, δες εδώ τι είναι η διαισθητική διατροφή