πώς να μην παχύνεις στο σπίτι μυστικά

Τώρα που #μένουμεσπίτι, τα ντουλάπια της κουζίνας έχουν πάρει φωτιά! Επειδή άνθρωποι είμαστε και… βαριόμαστε, όλοι μας το έχουμε ρίξει στο φαγητό. Αν έχεις δει και εσύ τη ζυγαριά σου να ανεβαίνει, σου έχουμε την λύση για άμεσα αποτελέσματα. Ψάξαμε και βρήκαμε 5 απλά μυστικά για να μην παχύνεις, τα οποία μάλιστα δουλεύουν σε όλες μας.

Πάρε χαρτί και μολύβι και σημείωσε προσεκτικά, αφού μπορείς να τα εφαρμόσεις σήμερα κιόλας:

Κάντε μόνες σας τα ψώνια

Μπείτε στην κουζίνα να μαγειρέψετε… Όσο εύκολα παίρνουμε κιλά, το ίδιο εύκολα μπορούμε να διατηρήσουμε το βάρος μας όταν αφιερώνουμε χρόνο στην προετοιμασία των γευμάτων μας.

Επιτεθείτε στα… φρούτα

Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, φτωχά σε θερμίδες και ευεργετικά για την υγεία! Τα φρούτα, αλλά και τα λαχανικά είναι οι σύμμαχοί μας στον αγώνα μας να παραμείνουμε αδύνατες.

Συνδυάστε ωμά λαχανικά με ψητά

Η υπερβολική κατανάλωση ωμών λαχανικών προκαλεί φούσκωμα.Για να αποφύγουμε αυτό το δυσάρεστο αίσθημα, δεν έχουμε παρά να ψήνουμε ορισμένα από αυτά, να τα βράζουμε ή να τα μαγειρεύουμε στον ατμό.

Πείτε «ναι» στο λίπος

Το να αποκλείουμε τα λιπαρά από τη διατροφή μας δεν είναι απαραίτητα καλό. Γιατί; Αρχικά διότι ο οργανισμός τα έχει μεγάλη ανάγκη για να λειτουργήσει. Επίσης το λίπος δημιουργεί γρηγορότερα αίσθημα κορεσμού. Καλό είναι, λοιπόν, να προσθέτετε στο πιάτο σας λάδι, λίγο βούτυρο αμυγδάλου ή αβοκάντο.

Βγάλτε το μπάρμπεκιου από την αποθήκη

Επωφεληθείτε από το συγκεκριμένο τρόπο ψησίματος κάνοντας όμως υγιεινές επιλογές: κοτόπουλο, μοσχάρι, λαχανικά, μύδια, σαρδέλες.

Το μεγαλύτερο μυστικό βεβαίως είναι η άσκηση: Δείτε εδώ πως μπορείτε να γυμναστείτε εύκολα, μόνες σας στο σπίτι και να είστε κομψές όταν τελειώσει η καραντίνα!