άσκηση γυμναστικής για αδυνάτισμα

Κι όμως μπορείς να πετύχεις αδυνάτισμα σε χρόνο ρεκόρ και μάλιστα χρειάζεσαι αυτή τη μια άσκηση! Η ειδικός μας είναι εδώ και σήμερα, και σας λύνει τις απορίες. «Θα δω διαφορά στο σώµα µου αν κάνω µόνο σανίδα, αλλά καθηµερινά;» ρωτάει αναγνώστρια και ευτυχώς για όλες η απάντηση είναι ναι!

«Σανίδα ή plank! Μια άσκηση τόσο αποτελεσµατική που τη συναντάµε στα περισσότερα είδη άσκησης µε διάφορες παραλλαγές (functional training, yoga, pilates). Όλο το σώµα ενεργοποιείται σε αυτή τη θέση. Φυσικά θα σηµειωθεί διαφορά στο σώµα σου καθώς η σανίδα είναι µια άσκηση που δυναµώνει τους µύες της κοιλιάς, της πλάτης, των ώµων, του αυχένα και των γλουτών» λέει η ειδικός μας και συνεχίζει:

«Αυξάνει το βασικό µεταβολισµό µιας και καις παραπάνω θερµίδες σε σχέση µε άλλους κοιλιακούς, βελτιώνει την ισορροπία, την ιδιοδεκτικότητα και τη συγκέντρωση και προφυλάσσει από µελλοντικά προβλήµατα στη σπονδυλική στήλη. Αν δεν έχεις άλλη επιλογή αποτελεί την τέλεια λύση για να κάνεις κάτι ανέξοδα, παντού και σε λίγο χρόνο. Ωστόσο, παρόλα τα πλεονεκτήµατά της µια και µόνο άσκηση δεν αποτελεί ολοκληρωµένο πρόγραµµα εκγύµνασης που έχει ανάγκη το σώµα σου. Με τη σωστή καθοδήγηση από επαγγελµατία της άσκησης, µπορείς να την εντάξεις στο είδος εκγύµνασης που σου ταιριάζει και έτσι θα επιτύχεις τα µέγιστα αποτελέσµατα.»

Πώς όμως να κάνεις την μία και μοναδική άσκηση που προσφέρει αδυνάτισμα σε χρόνο ρεκόρ;

Για να ξεκινήσετε, ξαπλώστε μπρούμυτα στο πάτωμα. Λυγίστε τους αγκώνες σας σε γωνία 90 μοιρών έτσι ώστε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τους ώμους σας. Το σώμα σας θα πρέπει να σχηματίζει μια ευθεία γραμμή από το κεφάλι ως τις φτέρνες σας, ενώ θα πρέπει να στηρίζεστε μόνο στους πήχεις των χεριών σας και στα δάχτυλα των ποδιών σας. Να θυμάστε ότι οι αγκώνες σας θα πρέπει να βρίσκονται ακριβώς κάτω από τους ώμους σας.

Για να κρατήσετε αυτή τη θέση, πρέπει να σφίξετε τους κοιλιακούς μυς σας και να μην τους χαλαρώσετε. Οι γοφοί σας θα πρέπει να βρίσκονται ψηλά και πρέπει να μείνετε σε αυτή τη θέση για αρκετά λεπτά. Αρχικά, μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα ή δύο λεπτά, όμως η ιδέα είναι να αυξήσετε την αντοχή σας και σταδιακά να φτάσετε τα πέντε ή περισσότερα λεπτά τη φορά.

Έχουμε βίντεο:

Διάβασε εδώ και 5 μυστικά για να μην παχύνεις στο σπίτι – Δουλεύουν σε όλες μας