γυμναστική στο σπίτι ασκήσεις

Μπορεί να σου φαίνεται ακατόρθωτο αλλά δεν είναι! Δες πως να κάψεις μέχρι και 900 θερμίδες χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό με ασκήσεις για γυμναστική μέσα στο σπίτι!

Παλαιότερα ήταν καταγεγραμμένο στις συνειδήσεις μας ως αντρικό άθλημα. #NOT. Το box είναι η νέα αγαπημένη άσκηση των απανταχού celebrities που δεν βαριούνται να ανεβάζουν αποδεικτικά στοιχεία στους λογαριασμούς τους στα social media. Δεν είναι τυχαίο που είναι από τις top ασκήσεις για γυμναστική στο σπίτι!

Γυμνάζει όλο το σώμα, καίει χωρίς έλεος λίπος και δυναμώνει τους μύες. Είναι η αγαπημένη άσκηση των αγγέλων της Victoria’s Secret, της Adriana Lima, της Gigi Hadid και της Karlie Kloss!

Σε µία ώρα µπορείς να κάψεις –ανάλογα µε τη δυναµική του παιχνιδιού– έως 500 θερµίδες.

Αυξάνει την αυτοπεποίθηση, απορροφά τα νεύρα και ανεβάζει την ψυχολογία. Την επόμενη φορά που θα θέλεις να κάνεις… φόνο, ξέσπασε στο σάκο του box.

Άλλες 2 ασκήσεις για γυμναστική στο σπίτι

Χορός

Η άσκηση που δεν είναι άσκηση. Χορεύεις, απολαμβάνεις, χαίρεσαι και γυμνάζεσαι χωρίς να το καταλάβεις. Το λες χρόνια αλλά δεν το έχεις κάνει ακόμα; Ήρθε η ώρα να αποκτήσεις ευλυγισία και σωστή στάση σώματος διασκεδάζοντας. Μπορείς να διαλέξεις tango, oriental, κλακέτες ή σύγχρονο. Η επιλογή είναι δική σου όπως και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που θα ακολουθήσουν. Ίσως ανακαλύψεις ότι έκρυβες τόσο καιρό μέσα σου μια Sylvie Guillem , μια Margot Fonteyn ή μία Shakira!

Σε µία ώρα µπορείς να κάψεις –ανάλογα µε το είδος χορού– από 200 έως 500 θερµίδες.

Αρκούν 30 λεπτά χορού την εβδομάδα για να μειωθεί κατά το ήμισυ ο κίνδυνος προσβολής από έμφραγμα. Αυτό βεβαιώνει το Βρετανικό Ίδρυμα Υγείας, ενώ οι Ιταλοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι χορεύοντας τρεις φορές την εβδομάδα έχουμε τα ίδια οφέλη που μας δίνει το στατικό ποδήλατο.

Battling Ropes

Έχουν πλάκα, είναι πρωτότυπα και εξαιρετικά αποτελεσματικά. Ειδικά για μας τις γυναίκες που θέλουμε στητό στήθος και γερά χέρια που δεν κρεμάνε, τα σχοινιά που μας θυμίζουν εκείνα των καραβιών, είναι αυτό που χρειαζόμαστε. Η χρήση τους είναι απλή αλλά απαιτεί δύναμη και τεχνική. Τα πιάνεις από τις άκρες και σχηµατίζεις κύµατα, τα χτυπάς ή τα κάνεις κύκλους όσο πιο δυνατά και γρήγορα µπορείς.

Σε µία ώρα µπορείς να κάψεις μέχρι 900 θερµίδες.

Κάνοντας προπόνηση με Battle Ropes καις λίπος και ταυτόχρονα αναπτύσσεις το μυϊκό σου σύστημα. Ταυτόχρονα αποκτάς πολύ καλή αερόβια ικανότητα.

Δες και αυτό: Σοφία Παθέκα: Η guru της γυμναστικής δίνει ασκήσεις για την ύπαιθρο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ