πώς να καίει ο μεταβολισμός ασταμάτητα

Αν νιώθεις και εσύ ότι ο μεταβολισμός σου δεν παίρνει μπροστά, υπάρχουν 5 σωτήριοι τρόποι ώστε να «καίει» ασταμάτητα! Ειδικοί, τους αποκάλυψαν σε έρευνα που δημοσιεύθηκε σε περιοδικό της Αμερικής και εμείς τους ανακαλύψαμε για εσένα.

Να θυμάσαι βέβαια, ότι κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και κάτι που δουλεύει σε κάποιον, μπορείς να μην φέρει αποτελέσματα σε εσένα. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, αξίζει μια δοκιμή οπότε πάρε χαρτί και μολύβι και… σημείωσε.

Αυτοί είναι οι 5 τρόποι για να καίει ασταμάτητα ο μεταβολισμός σου

Ενυδατώσου

Μην αφήνεις ούτε στιγμή το σώμα να αφυδατώνεται. Χωρίς να προχωρήσεις σε υπερβολές, προσπάθησε να πίνεις αρκετά υγρά τη μέρα σεβόμενος πάντα την ανάγκη του οργανισμού σου.

Ποτέ μην παραλείπεις το πρωινό σου

Μπορεί να το ξεχνάς ή να το τρως στο… πόδι, το πρωινό όμως είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και πρέπει να του δίνεις τη σημασία που του αξίζει. Αυτό θα δώσει στον οργανισμό σου την «κλωτσιά» που χρειάζεται για να ξυπνήσει και να αρχίσει να καίει θερμίδες.

Κράτα ψηλά τα επίπεδα του ασβεστίου σου

Πρόσφατες έρευνες πάνω στην παχυσαρκία δείχνουν ότι η έλλειψη ασβεστίου μπορεί να απελευθερώσει την ίδια ορμόνη που κάνει το σώμα να συσσωρεύειι λίπος. Μην υποτιμάς το γιαουρτάκι στο βραδινό σου λοιπόν.

Άσε το πολύ αλκοόλ

Μην το παρακάνεις με το αλκοόλ ιδίως αργά το βράδυ, αν δεν θέλεις να κάνεις το μεταβολισμό σου πιο αργό και από σαλίγκαρο. Έρευνες έχουν δείξει ότι την επόμενη μέρα από μια βραδιά που «τα ΄πιες» με τα φιλαράκια σου, ο μεταβολισμός σου σημειώνει σημαντική επιβράδυνση.

Φάε περισσότερο

Αντίθετα με ό,τι πιθανόν πιστεύεις, τα ενδιάμεσα γεύματα δεν σε παχαίνουν. Το να παραλείπεις γεύματα όμως είναι ένας σίγουρος τρόπος να επιβραδύνεις το βασικό μεταβολισμό σου. Καλό είναι λοιπόν να τρως κάθε 3 περίπου ώρες, αλλά όχι ό,τι να” ναι. Προτίμησε μια μπάρα δημητριακών, κράκερς ολικής αλέσεως, φρούτα, ένα χυμό ή ένα γιαουρτάκι.