δίαιτα λάθη

Θα το έχεις πάθει σίγουρα και εσύ! Πεινάς, λιμοκτονείς αλλά δεν χάνεις! Βρήκαμε ποια είναι τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε όλοι στη δίαιτα και δεν βλέπουμε αποτέλεσμα.

Ο συνδυασμός ισορροπημένης διατροφής και γυμναστικής, μοιάζει να είναι ιδανικός για τη γρήγορη και υγιεινή απώλεια κιλών. Δεν είναι, όμως, πάντα έτσι. Υπάρχουν πέντε λάθη, τα οποία και εντοπίζονται πολύ συχνά, και δεν σας επιτρέπουν να έχετε τα ανάλογα αποτελέσματα.

Αυτά είναι τα 5 λάθη που κάνετε και κάνουμε στην δίαιτα

Τρώτε πολύ λίγο λίπος

Όσο περίεργο και αν μοιάζει, η κατανάλωση ορισμένης ποσότητας λίπους μέσα στην ημέρα, είναι ευεργετική για την απώλεια των κιλών, ειδικά όταν αυτή συνδυάζεται με γυμναστική. Ο λόγος, δεν είναι άλλος, από την ιδιότητά του να δίνει την αίσθηση του κορεσμού για περισσότερη ώρα, καθώς καθυστερεί την κένωση του στομάχου. Παράλληλα, το λίπος μπορεί να «ξυπνήσει» τον μεταβολισμό σας, ώστε να έχετε αποτελεσματικότερη καύση θερμίδων.

Πίνετε τα sports drinks μόνο όταν τα έχετε πραγματικά ανάγκη

Αν ιδρώνετε πολύ, μετά από γυμναστική που ξεπερνά τα 90 λεπτά, ή όταν ασκήστε σε μέρος με υψηλές θερμοκρασίες, καλό θα ήταν να καταναλώσετε ένα από τα ειδικά sports drinks που υπάρχουν στην αγορά, για να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας και να αντικαταστήσετε τους ηλεκτρολύτες που έχουν χαθεί μέσω του ιδρώτα. Αν όμως η γυμναστική σας δεν διαρκεί πάνω από 90 λεπτά, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιείτε ένα τέτοιο ποτό. Το αντίθετο μάλιστα. Οι υδατάνθρακες που περιέχονται σε αυτά, είναι αρκετοί για να «πετάξουν» τον κόπο σας στα σκουπίδια.

Δεν τρώτε μετά τη γυμναστική για να μην πάρετε τις θερμίδες που χάσατε

Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής αποβάλλονται από τον οργανισμό ουσίες που θα πρέπει στη συνέχεια να αντικατασταθούν. Φυσικά, δεν εννοούμε να… πέφτετε μέσα σε ένα πιάτο με μακαρόνια μετά την προπόνησή σας, αλλά θα πρέπει να δίνετε στον οργανισμό σας τη δυνατότητα να μην καταπονείται και να λειτουργεί σωστά. Προτιμήστε, λοιπόν, ελαφριά γεύματα και σνακ μετά από κάθε ώρα γυμναστικής σας.

Τρώτε μόνο πρωτεΐνες μετά τη γυμναστική

Οι πρωτεΐνες είναι ένα από τα βασικά συστατικά της ανάκαμψης του οργανισμού μετά τη γυμναστική, αλλά δεν θα πρέπει να περιορίζεστε μόνο σε αυτό. Προτιμήστε την ποικιλία στις τροφές, βοηθώντας τον οργανισμό σας για να λειτουργεί σωστά αλλά και για να βλέπετε τον δείκτη της ζυγαριάς να κατεβαίνει.

Το… παρακάνετε στο γεύμα μετά τη γυμναστική

Είναι πολύ σύνηθες, μετά το τέλος της γυμναστικής, να πιει κανείς ένα χυμό ή smoothies. Αν στη συνέχεια, επιλέξει να έχει και κάποιο γεύμα, τότε, είναι πολύ πιθανό πως θα έχει αποκτήσει και πάλι τις θερμίδες που με τόσο κόπο έχασε. Η καλύτερη επιλογή για μετά τη γυμναστική, είναι οι ξηροί καρποί και τα φρούτα, που θα δώσουν στον οργανισμό τις απαραίτητες ουσίες, χωρίς πολλές θερμίδες.

Δες και αυτό: Πήρες ξανά βάρος μετά από δίαιτα; 7 λόγοι που «φούσκωσες»