Μήπως την τελευταία φορά που βγήκες έξω για φαγητό σου κόστισε ο κούκος αηδόνι; Να πώς δεν θα την πατήσεις ξανά!
Ζήτα τιμοκατάλογο
Είναι υποχρεωτικός βάσει νόμου και πρέπει να είναι ενημερωμένος και αναρτημένος από τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου. Δεν έφτασε ποτέ στα χέρια σου; Κάνε τα παράπονά σου στο ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτών) στο 11711.
Δελτίο ή απόδειξη
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, δεν είσαι υποχρεωμένη να πληρώσεις αν δεν σου κόψουν απόδειξη. Μπορεί όμως να σου φέρουν το δελτίο παραγγελίας αντί για αυτή. Βεβαιώσου ότι την πήρες και έλεγξε ότι έχουν χτυπήσει ξεχωριστά όσα παρήγγειλες και δεν έχουν προσθέσει κάτι που δε ζήτησες ή δεν έφαγες ποτέ. Αν δεν σου δώσουν απόδειξη, κάνε καταγγελία στο Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ).
Κάνε Like
Οι σελίδες των εστιατορίων στο facebook βγάζουν προσφορές, οπότε κάνε like για να ενημερώνεσαι. Εναλλακτικά επισκέψου sites προσφορών και γράψου στα newsletters τους.
Πήγαινε την κατάλληλη μέρα
Ορισμένα εστιατόρια κάνουν προσφορές συγκεκριμένες μέρες ή ώρες. Τα περισσότερα προσφέρουν μπουφέ κάθε Κυριακή σε συγκεκριμένη τιμή. Μπες στο athensmagazine.gr και ενημερώσου σχετικά και με το κόστος ανά άτομο και το “value for money”.
Γλυκό: για να μη σου βγει ξινό
Αν σου φέρουν γλυκό χωρίς να το έχεις ζητήσει, μη θεωρήσεις δεδομένο πως είναι και κερασμένο. Υπάρχει περίπτωση να στο χρεώσουν, γι’ αυτό δες την απόδειξη.
Βγάλε κάρτα
Πολλά εστιατόρια και αλυσίδες εστιατορίων διαθέτουν club card, δηλαδή κάρτα που παρέχει προνόμια στους πελάτες τους, π.χ. κάποιους πόντους με κάθε γεύμα, που αντιστοιχούν σε έκπτωση για τις επόμενες φορές.