κρεβάτι άγχος

Μήπως έχεις κόψει το κρεβάτι λόγω… άγχους; Αν είσαι από εκείνες που πιστεύουν ότι όλοι γύρω σου κάνουν περισσότερο έρωτα από εσένα, ήρθε η ώρα να το ξεπεράσεις! Το να πέφτεις στο κρεβάτι απλά και μόνο επειδή νομίζεις ότι η ερωτική σου ζωή χρειάζεται ενίσχυση, μπορεί να γυρίσει εναντίον σου.

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, στα ζευγάρια που ζητήθηκε να κάνουν έρωτα δύο φορές συχνότερα από το συνηθισμένο τους, διαπιστώθηκε ότι η ποιότητα κάθε επαφής μειώθηκε σημαντικά. Επίσης τα επίπεδα άγχους αυξήθηκαν. Όταν το κρεβάτι γίνεται υποχρέωση, σταματάει να είναι απόλαυση. Αν η επιθυμία μεταξύ σας έτσι κι αλλιώς υπάρχει, τότε το κρεβάτι θα έρθει φυσικά. Αντί να ανησυχείς λοιπόν για την ποσότητα, εστίασε στο να περνάτε καλά. Έτσι κι αλλιώς με το άγχος κανένας δεν κατάφερε τίποτα!

6 τρόποι για να κάνεις τέλειο κρεβάτι ακόμα και αν δεν έχεις όρεξη

Είναι λυπηρό, αλλά και τόσο αληθινό. Η καθημερινότητά σου είναι γεμάτη άγχος. Είτε έχει να κάνει με τη δουλειά, είτε με τα οικονομικά, είτε με την οικογένεια, πάντα υπάρχει κάτι που επηρεάζει το μυαλό σου και έχει αντίκτυπο στη σεξουαλική σου ζωή. Μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι γυναίκες που είναι ιδιαίτερα στρεσαρισμένες δεν μπορούν να διεγερθούν ερωτικά το ίδιο με εκείνες που έχουν χαμηλότερα επίπεδα άγχους. Σε ελεύθερη μετάφραση; Όσο και να θέλεις να κάνεις σεξ, το σώμα σου δεν μπορεί να συνεργαστεί, γιατί οι σκέψεις μπαίνουν στη μέση. Τι μπορείς να κάνεις;

Πάρε καλύτερες ανάσες

Οι σωστές ανάσες είναι καθοριστικές αν θέλεις να έρθεις σε κορύφωση. Έτσι πριν κάνεις έρωτα πάρε μερικές βαθιές ανάσες από το διάφραγμά σου, αυτές βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος κι έτσι ανταποκρίνεσαι καλύτερα στα ερωτικά ερεθίσματα.

Δώσε βάση στα προκαταρκτικά

Όταν είσαι αγχωμένη, το γρήγορο δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Ίσως σου φαίνεται σαν την πιο εύκολη λύση, όμως στην πράξη υπάρχουν δυσκολίες, αφού δεν είσαι αρκετά ερεθισμένη. Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να καταλάβει τι του συμβαίνει και να… ανταποκριθεί αναλόγως.

Ανέβασε τους σφυγμούς σου

Μην κλείνεις τη μέρα σου μπροστά στην τηλεόραση. Βγάλε το σκύλο μια βόλτα, έτσι το δροσερό αεράκι θα σε κάνει να ξεχάσεις τα άγχη σου, αλλά και η καρδιά σου θα ανεβάσει παλμούς. Έτσι η ενέργειά σου θα επανέλθει και η διάθεσή σου θα ανέβει.

Απόλυτη ξηρασία

Το άγχος μπορεί να σε… ξηράνει όσο δεν φαντάζεσαι. Είναι φυσιολογικό, οπότε μην το πολυσκέφτεσαι, ένα λιπαντικό μπορεί να κάνει θαύματα!

Εστίασε σε αυτά που σου αρέσουν

Άσε στην άκρη την αυριανή παρουσίαση στη δουλειά και εστίασε στο εδώ και τώρα. Τι είναι αυτό που σου κάνει ο σύντροφός σου και πώς νιώθεις. Απλές και ερωτικές σκέψεις θα σε βοηθήσουν να μπεις ενεργά στο παιχνίδι.

Βάλτο στο πρόγραμμα

Το να γράψεις στην ατζέντα σου πότε θα κάνεις, μάλλον δεν είναι και πολύ καυτό. Όμως ορισμένες φορές το να προγραμματίζεις μπορεί να αποδειχτεί ένας ευχάριστος αντιπερισπασμός.

Δες και αυτό: Οι κοντοί κάνουν καλύτερο κρεβάτι – Έρευνα έπος