Πολλοί διατροφολόγοι προτείνουν να εμπλουτίσεις το πρωινό σου με λαχανικά. Τελικά αποδείχτηκε, πως αν προσθέσεις αυγό, θα αξιοποιήσεις στο έπακρο τη διατροφή σου.

Σε μια νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Purdue, βρέθηκε πως ο συνδυασμός ωμών λαχανικών με μαγειρεμένα αυγά επιτυγχάνεται αυξημένη απορρόφηση καροτενοειδών, ενός αντιοξειδωτικού, έως και εννέα φορές. Η κατανάλωση καροτενοειδών μπορεί να βοηθήσει στην μείωση του κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων και ορισμένων μορφών καρκίνου, καθώς και την ενίσχυση της υγείας των ματιών. Τα νέα αυτά είναι ιδιαίτερα ευχάριστα, ειδικά μετά την απενοχοποίηση του αυγού σε σχέση με τη χοληστερίνη.

Οι ερευνητές μετά από μελέτη σε φοιτητές, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως εκείνοι που είχαν φάει αρκετή ποσότητα αυγού μαζί με τη σαλάτα τους, τα καροτενοειδή τους είχαν αυξηθεί σημαντικά.

Έτσι την επόμενη φορά που θα θες ένα γρήγορο και παράλληλα υγιεινό γεύμα, μια σαλάτα με αυγά είναι η ιδανική επιλογή!