Όποιος έχει χάσει βάρος ξέρει πως το δυσκολότερο κομμάτι είναι να καταφέρεις να διατηρήσεις τα κιλά που έχασες και όχι η διαδικασία του να τα χάσεις. Ίσως είναι δύσκολο να το πιστέψεις, όμως συχνά τα κιλά επιστρέφουν σταδιακά. Ακόμα κι αν νομίζεις πως ελέγχεις την κατάσταση, αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να σκεφτείς ποιοι είναι οι λόγοι που παίρνεις ξανά βάρος.

Αποφεύγεις τη ζυγαριά

Ύστερα από μήνες ζυγίσματος, καθημερινή άσκηση και αυστηρής δίαιτας, έφτασες επιτέλους στο στόχο σου. Αλλά τώρα, μόλις μερικούς μήνες μετά τα στενά σου ρούχα αρχίζουν να διαμαρτύρονται ελαφρώς και αναρωτιέσαι το γιατί, αφού μέχρι στιγμής δεν έχεις παρεκκλίνει από το πρόγραμμα. Αυτό που φταίει είναι πως σταμάτησες να ζυγίζεσαι. Αν και το νούμερο της ζυγαριάς δεν αντικατοπτρίζει πάντα την αληθινή σου εικόνα, ερευνητές υποστηρίζουν εκείνοι που την αποφεύγουν τείνουν να παίρνουν περισσότερο βάρος.

Είσαι πολύ αγχωμένη

Αν οι ρυθμοί της ζωής σου είναι τόσο γρήγοροι που σε κάνουν να νιώθεις εξαντλημένη και αγχωμένη, είναι και ο πιο πιθανός λόγος για τα έξτρα κιλά που έχεις πάρει στην κοιλιά. Η κορτιζόλη, η ορμόνη που απελευθερώνεται όταν είσαι υπό πίεση, είναι υπεύθυνη για την αργή πορεία του μεταβολισμού σου.

Δεν ανανέωσες τη συνδρομή σου στο γυμναστήριο

Καθώς εσύ τρως υγιεινά είναι σημαντικό να υπάρχει ισορροπία μεταξύ διατροφής και άσκησης. Το να διατηρήσεις το πρόγραμμα γυμναστικής που είχες κατά τη διάρκεια της δίαιτας, είναι πολύ σημαντικό. Ερευνητές παρατήρησαν πως εκείνοι που σταμάτησαν τη συστηματική άσκηση είδαν το μεταβολισμό τους να πέφτει.

Ανταμείβεις τον εαυτό σου με λάθος τρόπο

Αν έχεις χάσει πολλά κιλά, καλά κάνεις και ανταμείβεις τον εαυτό σου γιορτάζοντας το! Αλλά αν οι εορτασμοί αυτοί περιλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες φαγητού τότε οι πιθανότητες να διατηρήσεις το βάρους σου δεν είναι με το μέρος σου.