μεσημεριανά που τρώνε οι διαιτολόγοι

Είναι γεγονός πως κανείς δεν ξέρει καλύτερα τον τομέα του από… τον ειδικό. Πολλές φορές αναρωτιόμαστε τι να φάμε και θέλουμε την γνώμη ενός διαιτολόγου, που μπορεί όμως να μην είναι διαθέσιμος ανά πάσα ώρα και στιγμή. Στο thebody.gr, ψάξαμε και βρήκαμε 6 μεσημεριανά γεύματα που προτιμούν εκείνοι.

Μάλιστα όπως θα δεις, μπορείς να τα βρεις παντού, ακόμα εκτός σπιτιού στην περίπτωση που σε πιάσει μια λιγούρα στα ξαφνικά. Πάρε χαρτί και μολύβι και τέρμα οι δικαιολογίες!

Ποια είναι τα 6 μεσημεριανά γεύματα που μέχρι και οι διαιτολόγοι τρώνε άφοβα

  • κοτοσαλάτα ή τονοσαλάτα
  • σαλάτα με μία μερίδα κρέας που έχει περισσέψει και μία απλή σαλάτα με μία εύκολη ντρέσινγκ από ελαιόλαδο, λεμόνι και αποξηραμένα ή φρέσκα μυρωδικά
  • σάντουιτς, τοστ, κεσαντίγια ή τορτίγια με γαλοπούλα, τυρί και λαχανικά (ή με μία κρέας που έχει περισσέψει ή τόνο και λαχανικά) ή με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα
  • μία μικρή μερίδα φαγητό που έχει περισσέψει
  • ρύζι ή κινόα ανακατεμένο με λαχανικά και κοτόπουλο ή τυρί (τύπου stir-fry)
  • Τα μεσημεριανά συνήθως περιλαμβάνουν κομμένα λαχανικά και φρούτο ή αποξηραμένα φρούτα μερικές φορές

Και αν δεν χορτάσεις μόνο με αυτά; Έχουμε και κατάλογο με σνακ

  • εποχιακά φρούτα
  • φέτες από μπανάνα ή μήλο ή καροτάκια μαζί με φυστικοβούτυρο ή ταχίνι
  • πιατέλα από ωμά λαχανικά, όπως καρότα, αγγούρια, κουνουπίδι, κλπ μαζί με γιαούρτι
  • σμούθι με φρούτα και γάλα αμυγδάλου
  • κριτσίνια και ημι-άπαχο τυρί
  • σπιτικές μπάρες flapjack ή τρουφάκια ενέργειας

Tip: Ο σχεδιασμός γευμάτων και το σουπερ-μάρκετ συνήθως γίνονται τα Σάββατα. Αυτό επιτρέπει να είσαι προετοιμασμένη για την εβδομάδα που έρχεται χωρίς να χρειάζεται να πετάγεσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο μάρκετ.

Δες εδώ και τι τρώνε για πρωινό

Με πληροφορίες από www.pharmacybee.gr/