γλυκά με λίγες θερμίδες για δίαιτα

Μπορεί να ακολουθείς μια δίαιτα ευλαβικά, αλλά ας το παραδεχτούμε: Σίγουρα κάποια στιγμή θα έχεις και λιγούρα για γλυκά. Εμείς ψάξαμε και βρήκαμε τα 8 που κάνουν για όλες τις περιστάσεις, μιας και έχουν πολύ λίγες θερμίδες. Και για να καταλάβεις πόσο λίγες εννοούμε, θα αναφέρουμε απλώς ότι το πιο θερμιδοφόρο από αυτά έχει 250.

Πάρε χαρτί και μολύβι και φάε χωρίς τύψεις αλλά… με μέτρο! Ιδού λοιπόν ποια γλυκά έχουν λίγες θερμίδες:

  1. Μους με κακάο 25 θερμίδες η μερίδα
  2. Γλυκό του κουταλιού σταφύλι 50 θερμίδες
  3. Κομπόστα κεράσι 75 θερμίδες η μερίδα
  4. Παγωτό γιαούρτια με φράουλες 100 θερμίδες η μερίδα
  5. Ζελέ ανανά 170 θερμίδες η μερίδα
  6. Ρυζόγαλο 210 θερμίδες η μερίδα
  7. Τάρτα μήλου 210 θερμίδες η μικρή τάρτα
  8. Παστέλι 250 θερμίδες μέτριο

Πώς μπορείς να ελέγξεις την λιγούρα για γλυκά όταν κάνεις δίαιτα

Ο βασικός τρόπος για να καταφέρουμε να συγκρατηθούμε είναι να οργανώσουμε καλύτερα τα γεύματα της μέρας μας. Θα πρέπει για παράδειγμα να ξεκινάμε την μέρα μας με ένα καλό και ισορροπημένο πρωινό, πλούσιο σε πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά και να νιώθουμε χορτάτοι όλη μέρα, ώστε να μην κάνουμε… αμαρτωλές σκέψεις.

Τι μπορούμε να κάνουμε όμως όταν θέλουμε πραγματικά ένα γλυκό και δεν καταφέρνουμε να συμβιβαστούμε με ένα υποκατάστατο; Όταν δηλαδή δεν μπορούμε να ελέγξουμε την λιγούρα;

Τότε στο επόμενο γεύμα μας θα προσθέσουμε στο τέλος του μία μικρή μερίδα από το γλυκό που επιθυμούμε. Τα σημεία που θα πρέπει να προσέξουμε εδώ είναι δύο:

α) το γλυκό θα πρέπει να το εντάξουμε σε ένα γεύμα μας. Δεν θα πρέπει να το φάμε μόνο του ή να αντικαταστήσει ένα γεύμα και

β) καλό θα είναι να επιλέξουμε μικρή ποσότητα. Άλλωστε σημασία έχει η γεύση και η απόλαυση στο γλυκό και όχι η ποσότητα.

Μείνε αδύνατη χωρίς δίαιτες – Ελληνίδα διαιτολόγος δίνει τα μυστικά της εδώ