δίαιτα ketotarian πως να την κάνεις

Κυριολεκτικά χαμός έχει γίνει στο εξωτερικό με την δίαιτα ketotarian, στην οποία ορκίζονται όλες οι bloggers αφού την τηρούν πιστά. Ποιες είναι όμως οι βασικές αρχές της και πώς μπορείς να την κάνεις κι εσύ; Σου έχουμε μαζέψει βασικές πληροφορίες.

Αν θέλεις να κάψεις λίπος χωρίς να κινδυνεύσει η υγεία σου, ο δρ. Will Cole σου συστήνει την ketotarian diet. Πρόκειται για µια πιο «φυτική» παραλλαγή της κετογονικής δίαιτας. Δεν λείπει από το πιάτο σου το κρέας και το ψάρι αλλά η βασική σου διατροφή θα είναι τροφές χαµηλές σε υδατάνθρακες και φυτικής προέλευσης όπως το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και τα σκούρα φυλλωτά λαχανικά. Φυσικά δεν µπορείς να την κάνεις µόνη σου. Ζήτα τη βοήθεια ενός ειδικού διατροφολόγου.

Μερικές ακόμα βασικές αρχές της δίαιτας

Στόχος αυτής της δίαιτας είναι να θέσει το σώμα μας στην κατάσταση της κετόζης, κατά την οποία θα κάψεις τις υπάρχουσες αποθήκες λίπους για να παράγεις ενέργεια. Αυτό οδηγεί με την σειρά του σε πιο γρήγορη απώλεια βάρους.

Ακόμη, μειώνει τις φλεγμονές και βοηθά την συνολική υγεία. Αυτή τη διατροφή, μπορούν να ακολουθήσουν vegetarians (χορτοφάγοι), vegans και pescatarians (αυτοί που τρώνε ψάρι αντί για κρέας).

Ωστόσο, μπορείς να φας και κρέας καθώς δεν πρόκειται για την χορτοφαγική εκδοχή της keto. Μετά τις πρώτες 8 εβδομάδες, μπορείς να προσθέσεις οργανικό βοδινό κρέας ή χοιρινό βοσκοτόπου (που έχουν τραφεί με φυτικές τροφές), μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

Έχεις δει και εκείνη του λιχούδη; Είναι σούπερ και θα την βρεις εδώ

Με πληροφορίες από bovary.gr