New Fat Burning δίαιτα

Αν θέλετε να χάσετε 4 κιλά καθαρό λίπος, η δίαιτα New Fat Burning είναι ξεκάθαρα για εσάς! Ψάξαμε και βρήκαμε όλο το πρόγραμμα διατροφής που θα σας βγάλει μισές από την καραντίνα. Μάλιστα τα γεύματα είναι απλά, και ετοιμάζονται όλα σε πολύ λίγο χρόνο.

Το συγκεκριμένο διατροφικό πρόγραμμα δεν είναι στερητικό, αλλά δίνει σε όποιον το ακολουθεί 1.250 θερμίδες ημερησίως. Οι θερμίδες κατανέμονται σε 3 βασικά γεύματα και 2 ενδιάμεσα.

Αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής για την δίαιτα New Fat Burning

Δευτέρα

  • Πρωινό: 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με νιφάδες βρώμης, καφές ή τσάι.
  • Ενδιάμεσο: 1 μήλο
  • Μεσημεριανό: Μια μεγάλη σαλάτα με λαχανικά με 1 μικρό τόνο κονσέρβας σε νερό.
  • Απογευματινό: 1 γιαούρτι.
  • Βραδινό: Μια σαλάτα με λάχανο καρότο, 1 χοιρινή μπριζόλα στο γκριλ με μανιτάρια και πιπεριές.

Τρίτη

  • Πρωινό: ½ φλιτζάνι γάλα, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 αβγό βραστό, 1 φέτα τυρί του τοστ.
  • Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.
  • Μεσημεριανό: Μπρόκολο στον ατμό με 1 άπαχο μοσχαρίσιο και 2 κουταλιές καστανό ρύζι.
  • Απογευματινό: 1 μήλο.
  • Βραδινό: 1 μερίδα πένες με μπρόκολο και πιπεριές.

Τετάρτη

  • Πρωινό: 3 κουταλιές της σούπας δημητριακά χωρίς ζάχαρη, ένα ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών, σταφίδες, 1 ποτήρι χυμός πορτοκάλι, καφές ή τσάι
  • Ενδιάμεσο: 5 ξερά βερίκοκα
  • Μεσημεριανό: 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα (ωμή ή βραστή), 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
  • Απογευματινό: 1 γιαούρτι
  • Βραδινό: Μια μικρή σαλάτα λαχανικών και 1 φιλέτο ψαριού στο γκριλ.

Πέμπτη

  • Πρωινό: 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με βούτυρο χαμηλών λιπαρών και μέλι, 1 ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών, καφές ή τσάι
  • Ενδιάμεσο: 1 γιαούρτι.
  • Μεσημεριανό: 1 μερίδα σπανακόρυζο ή λαχανόρυζο με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
  • Απογευματινό: 1 μπανάνα.
  • Βραδινό: 1 μπολ λαχανόσουπας με κόκκινες, κίτρινες και πράσινες πιπεριές, μία ψητή πατάτα, λίγο τυρί cottage

Παρασκευή

  • Πρωινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά χωρίς ζάχαρη+ 1 ακτινίδιο + 1 γιαούρτι.
  • Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.
  • Μεσημεριανό: 1 μεγάλη σαλάτα βραστών λαχανικών εποχής με λεμόνι ή ξύδι
  • Απογευματινό: 1 αχλάδι.
  • Βραδινό: 1 ψάρι με διάφορα λαχανικά στη λαδόκολλα και μια μερίδα παντζάρια

Σάββατο

  • Πρωινό: 3 κουταλιές δημητριακά χωρίς ζάχαρη, μισό ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών, καφές ή τσάι.
  • Ενδιάμεσο: 1 ακτινίδιο + ½ γιαούρτι.
  • Μεσημεριανό: Λαχανικά στον ατμό και 1 μερίδα κοτόπουλο.
  • Απογευματινό: 1 μήλο και ½ γιαούρτι.
  • Βραδινό: Μια μεγάλη σαλάτα σπανάκι, μπρόκολο, λάχανο, χωρίς λάδι με λεμόνι ή ξύδι.

Κυριακή

  • Πρωινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά πρωινού + 1 κουταλάκι σταφίδες + 3 ξερά δαμάσκηνα + ½ φλιτζάνι γάλα.
  • Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.
  • Μεσημεριανό: : 2 μεσαία ψητά μπιφτέκια γαλοπούλας ή κοτόπουλου, με ψητά λαχανικά
  • Απογευματινό: 1 γιαούρτι με 1 κουταλάκι μέλι.
  • Βραδινό: Ατομική φρουτοσαλάτα με 2-3 φρούτα εποχής, ½ γιαούρτι και 1 κουταλάκι καρυδόψιχα

Μικρά μυστικά για τη δίαιτα New Fat Burning

  • Πρέπει να καταναλώνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό, διαφορετικά, λόγω της αυξημένης ποσότητας φυτικών ινών, θα δημιουργηθούν «φουσκώματα».
  • Οι μερίδες είναι: 120-150 γραμμ. κοτόπουλο και κρέας, 180-200 γραμμ. ψάρι, 1 1/2 βρασμένο φλιτζάνι ρύζι, 100 γραμμ. άβραστα μακαρόνια.
  • Στις σαλάτες επιτρέπεται 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.
  • Προσοχή σε αλάτι και μπαλσάμικο γιατί προκαλούν κατακράτηση.
  • Ακολουθείστε το πρόγραμμα των ημερών με τη σειρά που δίνεται.

Αν αυτή η δίαιτα δεν σας ενθουσίασε, δείτε και εκείνη με κοτόπουλο και πατάτες εδώ