δίαιτα της Ρωσίας

Μόνο αν είσαι αποφασισμένη μπορείς να κάνεις την δίαιτα της Ρωσίας αφού έχει θεματικά αποτελέσματα αλλά… δεν κάνει για όλους. «Για να επιτύχετε το στόχο σας πρέπει να ακολουθήσετε την δίαιτα αυτή αυστηρά και πειθαρχημένα. Η οποιαδήποτε παραλλαγή θα αλλοιώσει το αποτέλεσμα» λένε οι υποστηρικτές της.

Εμείς θα σου πούμε ότι είναι γενικά εύκολη, αλλά πρέπει να έχεις θέληση και πειθαρχία. Ωστόσο, όσοι την έχουν κάνει, έχουν δει αποτελέσματα.

Οι κανόνες που έχει η δίαιτα της Ρωσίας

  • Κόκκινο κρέας: Με κόκκινο κρέας εννοείτε το βοοειδές, χοιρινό, αρνίσιο αλλά και κατσικίσιο κρέας. Τα πουλερικά ανήκουν στο άσπρο κρέας.
  • Πράσινη σαλάτα: Μια πράσινη σαλάτα μπορεί να αποτελείται από μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, μαϊντανό, άνηθο, σέλινο και ότι άλλο σκούρο – πράσινα φυλλώδη λαχανικά μπορείτε να βρείτε.
  • 1dl = 100 ml και ένα φλιτζάνι = 250 ml

Ημέρα 1

  • Πρωινό: Καφές.
  • Μεσημεριανό: 2 αυγά (καλύτερα βραστά) και 1 ντομάτα.
  • Δείπνο: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινο κρέας* και πράσινη σαλάτα*

Ημέρα 2

  • Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στην τοστιέρα ή φρυγανιά).
  • Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινο κρέας και πράσινη σαλάτα
  • Δείπνο: Περίπου 150 γραμμάρια ζαμπόν και 2,8 dl* γιαούρτι.

Ημέρα 3

  • Πρωινό: Καφές και μια φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα).
  • Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα, 1 μανταρίνι και 1 ντομάτα.
  • Δείπνο: 100 γραμμάρια ζαμπόν, φρουτοσαλάτα, 2 αυγά.

Ημέρα 4

  • Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά).
  • Μεσημεριανό: Περίπου 150 γραμμάρια τυρί – κασέρι, 1 αυγό(καλύτερα βραστό), 1 καρότο.
  • Δείπνο: Φρουτοσαλάτα και γιαούρτι.

Ημέρα 5

  • Πρωινό: Περίπου 150 γραμμάρια ζαμπόν, 2,5 dl καρότα.
  • Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια μαγειρεμένο ψάρι, 1 ντομάτα.
  • Δείπνο: Περίπου 250 γραμμάρια κόκκινου κρέατος.

Ημέρα 6

  • Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά).
  • Μεσημεριανό: 1/4 ψημένο κοτόπουλο και εσπεριδοειδή (πορτοκάλι ή λεμόνι ή λάιμ ή γκρέιπφρουτ ή περγαμόντο ή μανταρίνι).
  • Δείπνο: Δύο αυγά, 2,8 dl ωμά καρότα.

Ημέρα 7

  • Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά).
  • Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινου κρέατος* και εσπεριδοειδή (πορτοκάλι ή λεμόνι ή λάιμ ή γκρέιπφρουτ ή περγαμόντο ή μανταρίνι)..
  • Δείπνο: Τίποτα που δεν υπερβαίνει τις 500 θερμίδες.

Χαμός στο εξωτερικό με την δίαιτα ketotarian – Την κάνουν όλες οι bloggers και θα την βρείτε εδώ