γιαούρτι κοιλιά

Αν έχεις πάντα πρησμένη κοιλιά, τότε φάε γιαούρτι με την μέθοδο 1 προς 2 και σίγουρα θα σωθείς! Το καλοκαίρι δεν αργεί, τα crop tops συνεχίζουν να είναι μέσα στη μόδα, κι εσύ αναρωτιέσαι πως μπορείς να τρέφεσαι για να ρίξεις την κοιλίτσα!

Αν φας γιαούρτι με την μέθοδο 1 προς 2, δηλαδή αν αντικαταστήσεις το βραδινό σου γεύμα με γιαούρτι και κάποιον άλλο συνδυασμό τροφών, τότε το αποτέλεσμα θα είναι άμεσο.

Ποιες άλλες τροφές να φας εκτός από γιαούρτι για επίπεδη κοιλιά

Μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, σπαράγγια, πιπεριές, κίτρινα φασόλια είναι μερικά μόνο από τα λαχανικά που πρέπει να τιμήσεις αφού περιέχουν βιταμίνες Α, C, K, βήτα-καροτίνη, μαγνήσιο, ασβέστιο, και φυτικές ίνες που όλα βοηθούν στην καλυτέρευση της λειτουργίας του εντέρου και του πεπτικού συστήματος.

Ξέχνα το λευκό ψωμί και το ρύζι και προτίμησέ τα στην εκδοχή της ολικής άλεσης. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του American Journal of Clinical Nutrition, μια διατροφή πλούσια σε τρόφιμα ολικής άλεσης, μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις λίπος από τη μέση και την κοιλιά. Αυτό ίσως να οφείλεται στην μειωμένη έκκριση ινσουλίνης που πετυχαίνουν τα προϊόντα ολικής άλεσης σε σχέση με τα λευκά αντίστοιχά του, βοηθώντας το λίπος να αποθηκεύεται σωστά.

Νέα έρευνα υποστηρίζει πως μια διατροφή πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά όπως το ελαιόλαδο, μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις το λίπος στην κοιλιά, χωρίς να χρειαστεί να κόβεις θερμίδες ή να γυμναστείς παραπάνω. Μια ιαπωνική έρευνα έδειξε πως η ουσία που δίνει στο ξίδι την στυφή του κι έντονη μυρωδιά, μπορεί να πολεμήσει το λίπος. Η έρευνα φανέρωσε πως οι υπέρβαροι συμμετέχοντες που κατανάλωναν 1 με 2 κουταλιές μηλόξιδου , είδαν τον δείκτης μάζας σώματός τους να μειώνεται σημαντικά και ταυτόχρονα παρατήρησαν έντονη μείωση των πόντων σε μέση και κοιλιά. Οι ερευνητές πιστεύουν πως το οξικό οξύ του ξιδιού μπορεί να αλλάξει τα γονίδια που δημιουργούν τις πρωτεΐνες που διασπούν το λίπος.

Γιαούρτι και για την καρδιά

Νέα έρευνα που διήρκεσε 20 χρόνια μάς προτρέπει να καταναλώνουμε γιαούρτι και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα ζύμωσης για την υγεία της καρδιάς μας.

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει πολύς σκεπτικισμός σχετικά με τα οφέλη του γάλατος για τον οργανισμό των ενηλίκων καθώς και για τις συνθήκες διαβίωσης των γαλακτοπαραγωγών ζώων. Αυτό έχει ωθήσει πολλούς καταναλωτές στα φυτικά γάλατα όπως π.χ. από σόγια, καρύδα, αμύγδαλο, ρύζι κ.ά. Ωστόσο όλο και περισσότερες επιστημονικές έρευνες πιστοποιούν τα ευεργετικά αποτελέσματα των γαλακτοκομικών προϊόντων.

Μια νέα φινλανδική έρευνα, που διήρκεσε 20 χρόνια και δημοσιεύτηκε στη British Journal of Nutrition, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων ζύμωσης όπως το κεφίρ και το ελληνικό ζωντανό γιαούρτι μπορούν να μας προστατεύσουν από τις καρδιακές ασθένειες.

Δες και αυτό: Βάλε γιαούρτι στα μαλλιά σου και πέσε για ύπνο – Μόλις ξυπνήσεις θα μείνεις άφωνη