πώς να μην παχύνεις στη νηστεία

Αν είσαι κι εσύ από εκείνους που νηστεύουν, τότε είναι πολύ πιθανό να νιώθεις ήδη φουσκωμένη. Λίγο οι υδατάνθρακες, λίγο η εύκολη λύση του… ψωμιού και η ζυγαριά σου έχει ήδη ανέβει. Δώσε ένα τέλος τώρα, γιατί σου βρήκαμε 6 tips ώστε να μην παχύνεις την σαρακοστή. Άλλωστε το μυστικό είναι στην επιλογή των γευμάτων που θα καταναλώσεις.

Δώσε μεγάλη βάση και σίγουρα στην πορεία θα μας… σκέφτεσαι, όταν δεις ότι το βάρος σου παραμένει ίδιο.

Ποια είναι τα 6 tips για να μην παχύνεις αν νηστεύεις

  • Για πρωινό, προτίμησε μία μπάρα πρωτεΐνης. Εντάξει, αν πεινάς πολύ σου επιτρέπουμε και δύο. Αν η νηστεία σου είναι πολύ αυστηρή, μπορείς να επιλέξεις τις μπάρες πρωτεΐνης φυτικής προέλευσης.
  • Για δεκατιανό μην υποκύψεις στον πειρασμό του υδατάνθρακα τρώγοντας κριτσίνια. Πιες ένα πρωτεΐνούχο ρόφημα και πάρε ενέργεια για να συνεχίσεις τη μέρα σου ή για να αποδόσεις στο γυμναστήριο.
  • Το μεσημέρι φάε ό,τι θέλεις. Μην καταπιεστείς και σε αυτό το κομμάτι. Απλώς φρόντισε να μην τρως όλη τη Σαρακοστή τηγανιτά λαχανικά ή καλαμαράκια, φάε και κανένα βραστό μπρόκολο ή ψητά μανιτάρια, που είναι πλούσια πηγή πρωτεΐνών.
  • Για το βράδυ, ένταξε στη διατροφή σου το αβοκάντο, ίσως το μοναδικό φρούτο πλούσιο σε πρωτεΐνη, ιδανικό για να συνοδεύσεις ένα πιάτο θαλασσινών.
  • Ένα ακόμη μυστικό, όχι μόνο για τη νηστεία, αλλά για κάθε φορά που θέλεις να χάσεις κιλά, είναι να αντικαταστήσεις τη ζάχαρη στα ροφήματά σου με υποκατάστατα.
  • Επίσης, σε τέτοιες περιόδους που τρέφεσαι με πιο λιπαρές τροφές και με περισσότερο υδατάνθρακα κι άμυλο από ό,τι συνήθως, επίλεξε να εντάξεις στην καθημερινότητά σου και τους λιποδιαλύτες και πολλά αντιοξειδωτικά και… είμαστε σίγουροι πως θα τα καταφέρεις!