Ντομάτα παχαίνει αδυνατίζει

Η ντομάτα, από βοτανικής άποψης θεωρείται φρούτο. Εχει πολλά οφέλη στη υγεία μας και είναι… μήλον της έριδος για τη διατροφή μας. Μας αδυνατίζει ή μας παχαίνει τελικά;


Η κακή φήμη της ντομάτας, προέρχεται από το γεγονός ότι περιέχει ζάχαρη. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει.


Μια μέτρια ντομάτα 200 γραμμαρίων έχει μόλις 36 θερμίδες. Περιέχει πολλές φυτικές ίνες οι οποίες ανήκουν στην ομάδα των αδιάλυτων φυτικών ινών, και είναι ιδιαίτερα ευεργετικές για το πεπτικό σύστημα.
Οι φυτικές ίνες σχηματίζουν ουσία που μοιάζει με ζελέ στο παχύ έντερο. Ενεργεί ως πηγή τροφής για τα καλά βακτήρια του εντέρου και βοηθά στη μείωση της απορρόφησης του λίπους των τροφίμων. Έτσι αυξάνεται ο κορεσμός και η αίσθηση της πείνας είναι μειωμένη.


Είναι καλή πηγή μετάλλων και βιταμινών, μεταξύ αυτών και της βιταμίνη C, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο σε πολλές λειτουργίες του οργανισμού και διαθέτει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

Η ντομάτα είναι πλούσια σε ουσίες με αντιοξειδωτικές ιδιότητες και πιο συγκεκριμένα το λυκοπένιο το οποίο σύμφωνα με τους ειδικούς μπορεί να αυξήσει φυσικά το μεταβολισμό μας . Μετά από την απορρόφησή του από το έντερο, εναποτίθεται στο συκώτι, στους πνεύμονες, στον προστάτη, στο παχύ έντερο και στο δέρμα.

Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνες και περιεκτικότητα σε νερό. Περιέχει κιτρικό οξύ, ιχνοστοιχεία και πολλά αντιοξειδωτικά.
Απόλαυσε αυτό το δώρο της φύσης, χωρίς ενοχές!

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ