Νερό Δίαιτα Παχαίνει

Δεν υπάρχει δίαιτα που να μην περιλαμβάνει γενναία ποσότητα νερού σε καθημερινή βάση μιας και είναι κατασταλτικό της όρεξης.
Ο άνθρωπος μπορεί να παρερμηνεύσει το αίσθημα της πείνας με εκείνο της δίψας και θα το έχεις διαπιστώσει και μόνη σου!

Μην ξεχνάς ότι δεν υπάρχει τυποποιημένη σύσταση για την ποσότητα νερού που μπορείτε να πίνετε και αυτό γιατί κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες οι οποίες εξαρτώνται μεταξύ άλλων από τα εξής:

  1. ανάλογα με τη δραστηριότητα
  2. ηλικία
  3. βάρος
  4. θερμοκρασία / υγρασία
  5. έκθεση στον ήλιο
  6. κατάσταση υγείας

Και ερχόμαστε στο θέμα μας! Μήπως παρατηρείς ότι κατόπιν κατανάλωσης μεγάλης ποσότητας νερού, η κοιλιά σου μεγαλώνει και αισθάνεσαι το γνωστό σε όλους φούσκωμα; Δυστυχώς, δεν είναι από τα υγρά.

Εχει διατυπωθεί πως, τα μπουκάλια μιας χρήσης (πλαστικά) συνήθως περιέχουν BPA. Το BPA είναι ένα σύνηθες χημικό που ανήκει στου ενδοκρινικούς διαταράκτες. Αυτό σημαίνει ότι, μπλοκάρει τον τρόπο με τον οποίο οι ορμόνες δουλεύουν και πιο συγκεκριμένα τα οιστρογόνα τα οποία μπορούν να προκαλέσουν αύξηση του σωματικού βάρους στην περιοχή της κοιλιάς, αν δεν βρίσκονται σε ισορροπία.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσεις να πίνεις νερό, αλλά να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς BPA-free παγούρια, τα οποία και θα τα γεμίζεις με εμφιαλωμένο νερό.

Αναζήτησέ τα στο διαδίκτυο!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ