Βικτώρια Καρύδα τι διατροφή κάνει

Η Βικτώρια Καρύδα, σαν παλιό μοντέλο ξέρει καλά τους κανόνες της υγιεινής διατροφής! Αυτό που επιλέγει να τρώει για πρωινό την βοηθάει να καίει λίπος, αλλά και να κρατιέται αδύνατη χωρίς στερήσεις. Έχει πολλά ευεργετικά οφέλη για τον οργανισμό και αν και εκ πρώτης όψεως μοιάζει με βόμβα θερμίδων, στην πραγματικότητα είναι μια πολύ καλή επιλογή.

Άλλωστε, το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, το οποίο και κακώς πολλοί αμελούμε, με άσχημες συνέπειες για το σώμα μας. Κάπως έτσι καταλήγουμε φουλ πεινασμένοι το μεσημέρι και οι αμαρτίες… δεν έχουν τελειωμό.

Αν πίνετε τον πρωινό σας καφέ, κάντε μια βόλτα μέχρι το ψυγείο μιας και τα υλικά που επέλεξε να βάλει η Βικτώρια Καρύδα στο πρωινό της γεύμα σίγουρα υπάρχουν και στο δικό σας. Η ίδια, έκανε μια μεγάλη ομελέτα με αυγά, τυρί αλλά και σάλτσα ντομάτας. Πρόσθεσε και τα μυρωδικά της και πέτυχε τον απόλυτο συνδυασμό.

Δείτε την σχετική φωτογραφία:

Τα οφέλη που έχει το αυγό που τρώει η Βικτώρια Καρύδα για τον οργανισμό

Κρόκος

  • Πηγή βιταμινών Α Β1, Β6, Β12, D και φυλλικό οξύ
  • Πηγή ψευδαργύρου, ασβεστίου και λεκιθίνης
  • Υψηλός σε χολίνη, η οποία διατηρεί το νεύρο και την υγεία του κυττάρου
  • Πλούσιος σε αντιοξειδωτικά λουτεΐνη και ζεαξανθίνη
  • Πλούσιος σε ω-3 λιπαρά οξέα


Ασπράδι

  • Υπερβολικά βιοδιαθέσιμη πρωτεΐνη
  • Υψηλότερη σε ριβοφλαβίνη, κάλιο, μαγνήσιο και νάτριο
  • Χοληστερόλη και χωρίς λιπαρά
  • Χαμηλής θερμιδικής αξίας

Έχετε δει και την δίαιτα που έκανε ο Μάρκος Σεφερλής; Του την έδωσε η Έλενα Τσσαβαλιά