Ειρήνη Παπαδοπούλου γυμναστική

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου είναι αναμφίβολα από τις πιο καλλίγραμμες Ελληνίδες. Ψάξαμε και βρήκαμε την γυμναστική αλλά και την διατροφή της, όπως και εκείνα που δεν τρώει για χάρη… του κορμιού της! Όλα τα tips που ακολουθεί και έχει αυτό το 6 pack που όλοι ζηλεύουμε.

Η τραγουδίστρια και πρώην αθλήτρια του handball (έπαιζε σε ομάδα από τότε που ήταν μαθήτρια) έχει από μικρή τις βάσεις για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Ωστόσο, μεγαλώνοντας δεν ξέχασε τις υγιεινές της συνήθειες και παρόλο που την βοηθάει ο μεταβολισμός της, ασκείται πολύ και αποφεύγει λιπαρά και τηγανιτά.

“Πιστεύω πως δεν υπάρχουν απαραίτητα συγκεκριμένα tips για να χτίσεις ένα καλλίγραμμο κορμί, αλλά βοηθάει το να έχεις θέσει τις σωστές βάσεις από παιδί. Φυσικά η γυμναστική παίζει σημαντικό ρόλο και πρέπει να προπονείσαι τουλάχιστον τρεις φορές τη βδομάδα. Εννοείται πως βάζουμε μέτρο στις «γουρουνιές»” λέει η ίδια και συνεχίζει:

“Προτιμώ τα ομαδικά αθλήματα επειδή από μικρή ασχολήθηκα με το handball που είναι ομαδικό, λόγω συνεργασίας μεταξύ παραπάνω από δύο ανθρώπων κάτι το οποίο δεν είναι πάντα και τόσο εύκολο. Αλλά και όσα ατομικά αθλήματα έχω δοκιμάσει, έχουν και αυτά τη χάρη τους! Γενικά το κάθε είδος γυμναστικής έχει κάτι να σου προσφέρει. Ότι κι αν επιλέξεις θα πρέπει να σου αρέσει και να είναι κάτι που σε γεμίζει ενέργεια και εμπειρίες γιατί αν δεν σου αρέσει θα νιώθεις πως το κάνεις από υποχρέωση”.

Τι πρόγραμμα γυμναστικής ακολουθεί η Ειρήνη Παπαδοπούλου;

“Αν θέλει μια κοπέλα να αποκτήσει το δικό μου σώμα και είναι στη δική μου κατηγορία που δεν έχω πρόβλημα με τα κιλά αλλά προσέχω να μη χάσω, να ξέρει πως σίγουρα αποφεύγω την έντονη αερόβια γυμναστική και κάνω ενδυνάμωση για να συντηρώ το σώμα μου. Για κάποιον που θέλει να χάσει κιλά καλό θα είναι να κάνει περισσότερο αερόβια γυμναστική και στα γεύματά να μειώσει τον υδατάνθρακα και τις ατασθαλίες”.

nou-pou.gr

Διαβάστε και εδώ τι κάνει η επίσης πολύ γυμνασμένη Ελένη Πετρουλάκη