Έλενα Τσαβαλιά δίαιτα και γυμναστική

Αν έπρεπε να διαλέξουμε μόνο μια celebrity που κάνει την πιο σωστή δίαιτα, αυτή θα ήταν η Έλενα Τσαβαλιά! Έτσι και κρατιέται στα κιλά της, αλλά και δεν στερείται μιας και το βάρος της είναι σταθερό εδώ και πολλά χρόνια. Το thebody.gr, μάζεψε τα tips της αλλά και το ενδεικτικό της πρόγραμμα, που την κρατάει φέτες!

Η Έλενα Τσαβαλιά έχει δηλώσει ότι αγαπά τη γυμναστική και ότι γυμνάζεται καθημερινά με βάρη, χωρίς, ωστόσο, να καταφεύγει σε ακρότητες. Ποιοι είναι όμως οι διατροφικοί της κανόνες;

  • Η Τσαβαλιά δεν «κλέβει», δεν κάνει παρασπονδίες και όταν υποκύπτει στον πειρασμό για ένα γλυκό, δεν το «παραξηλώνει».
  • Τρώει ανά τακτά χρονικά διαστήματα και τηρεί τον κανόνα των πολλών μικρών γευμάτων.
  • Το βράδυ τρώει νωρίς και σίγουρα πάντα πριν βγει έξω, φροντίζει να είναι γεμάτο το στομάχι της για να μην παρασυρθεί από κεράσματα και μπουφέδες.
  • Δεν υποκύπτει ούτε κατά τη διάρκεια της πρωινής εκπομπής με τις όσες λιχουδιές ετοιμάζονται από τους σεφ του “Mega με Μία”. Ετοιμάζει από το προηγούμενο βράδυ το φαγητό της και έχει μαζί της τάπερ με όσα πρέπει να φάει.
  • Γυμνάζεται κάθε μέρα επί μία ώρα και αφήνει τους μύες της να χαλαρώσουν από τη γυμναστική μόνο μια φορά την εβδομάδα.

Ένα SOS tip της είναι ότι καταναλώνει πέντε γεύματα τη μέρα ανά τρίωρο και σε μικρές ποσότητες, ενώ αποφεύγει τα λιπαρά, τα τηγανιτά και το αλκοόλ.

Μια τυπική ημέρα της Έλενας Τσαβαλιά – Τι τρώει

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα με 3 κουταλιές δημητριακά με ξηρούς καρπούς και σταφίδες και μια κουταλιά μέλι
  • Δεκατιανό: 1 ποτήρι γάλα και μια μπάρα δημητριακών
  • Μεσημεριανό: Ψητό κρέας ή ψάρι με σαλάτα και 1 φέτα ψωμί
  • Απογευματινό: Φρούτα ή μισό γλυκό
  • Βραδινό: 1 καλαμάκι κοτόπουλο με πίτα και σαλάτα ή ένα τοστ με γαλοπούλα και μισό λίτρο γάλα

Έχετε διαβάσει και τι γυμναστική κάνει η Αθηνά Οικονομάκου; Έτσι κρατιέται φέτες