δίαιτα με πάγο πως δουλεύει

Νέο trend στο fitness και την διατροφή είναι η δίαιτα του πάγου αν και λίγοι τολμούν να την κάνουν! Μπορεί στο εξωτερικό να κυκλοφόρησε το 2017, όμως καθιερώθηκε στα τέλη του 2019 και όσοι την έχουν δοκιμάσει, υποστηρίζουν πως κάνει θαύματα. Αν μας ρωτάτε, πάντως, εμείς δεν θα την δοκιμάζαμε εύκολα… έχει κρύο ακόμα!

Εμπνευστής της συγκεκριμένης δίαιτας είναι ο γαστρεντερολόγος Brian Weiner, ο οποίος συστήνει να καταναλώνουμε 4 φλιτζάνια παγάκια την ημέρα και με αυτή την ποσότητα ισχυρίζεται ότι θα χάσουμε κιλά, χωρίς να αλλάξουμε κάτι άλλο στη διατροφή μας.

Ο Weiner εξηγεί ότι όταν τρώμε πάγο βοηθάμε στην ενίσχυση του μεταβολισμού, διότι ο οργανισμός καταναλώνει θερμίδες στην προσπάθεια του να λιώσει τον πάγο και να διατηρήσει τη φυσιολογική θερμοκρασία του σώματος. Όμως, ο ιατρός επισημαίνει ότι εάν αρχίσουμε να χάνουμε βάρος, θα πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε παγάκια γιατί τότε μπορεί να γίνουν επιβλαβή για την υγεία. Και καταλήγει λέγοντας ότι η κατανάλωση πάγου μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, αν όμως τρώμε μεγάλη ποσότητα μπορεί να θέσουμε σε κίνδυνο την υγεία μας.

Τι πραγματικά συμβαίνει και… δουλεύει η δίαιτα του πάγου

Η αλήθεια είναι ότι όταν καταναλώνουμε παγάκια ενυδατώνουμε τον οργανισμό, αφού 4 φλιτζάνια παγάκια ισοδυναμούν με ένα λίτρο νερό. Και όπως γνωρίζουμε το νερό είναι σύμμαχος μας στην προσπάθεια απώλειας βάρους. Επίσης, τα παγάκια δεν πίνουμε αλλά τα τρώμε και μελέτες έχουν δείξει ότι από μόνη της η διαδικασία της μάσησης μπορεί να αυξήσει το αίσθημα του κορεσμού.

Όμως ο κίνδυνος είναι ίσως μεγαλύτερος από τα οφέλη. Το βασικό πρόβλημα είναι τα δόντια, τα οποία δέχονται μεγάλη καταπόνηση επειδή πρέπει να μασούμε τα παγάκια. Επίσης οι θερμίδες που ισχυρίζεται ο Brian Weiner ότι θα χάσουμε, δεν βασίζονται σε έγκυρες επιστημονικές πηγές, γι αυτό και δεν μπορούμε να συστήσουμε τη συγκεκριμένη δίαιτα ως αποτελεσματική. Έτσι λοιπόν για άλλη μια φορά καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι εάν επιθυμούμε να χάσουμε κιλά, χωρίς να βάλουμε σε κίνδυνο τη υγεία μας και να διατηρήσουμε την απώλεια, θα πρέπει να κάνουμε υγιεινές και ισορροπημένες αλλαγές στις διατροφικές μας συνήθειες και όχι να καταφεύγουμε σε ακραίες επιλογές.

Έχετε δει και την δίαιτα με μακαρόνια; Είναι πολύ πιο εύκολη… Θα την βρείτε εδώ