Ρούλα Κορομηλά δίαιτα NASA

Κι όμως η Ρούλα Κορομηλά κατάφερε την ζυγαριά της να δείξει μείον 10 ολόκληρα κιλά κάνοντας την δίαιτα της NASA! Μπορεί να σας φαίνεται παράξενη αλλά δουλεύει και μάλιστα και με το παραπάνω. Η παρουσιάστρια, είχε δει το σώμα της να αλλάζει και κατάφερε να φτάσει και πάλι στο επιθυμητό της βάρος, μέσα σε λίγες μόνο μέρες.

Η συγκεκριμένη δίαιτα υιοθέτησε ουσιαστικά τις διατροφικές συνήθειες των αστροναυτών και υπήρξε ιδιαίτερα δημοφιλής από τη δεκαετία του ’80.Η διάρκειά της είναι 13 ημέρες. Μπορεί να επαναληφθεί μετά από δύο εβδομάδες μετά την ολοκλήρωση της δίαιτας. Οι βασικοί κανόνες περιλαμβάνουν την αποφυγή λίπους και ζάχαρης, τον περιορισμό των υδατανθράκων, την κατανάλωση δύο λίτρων νερού κάθε μέρα και την κατανάλωση περίπου 500 θερμίδων την ημέρα.

Τι έτρωγε η Ρούλα Κορομηλά στην δίαιτα της NASA

Δευτέρα

  • Μεσημέρι: 1 σαλάτα λαχανικών χωρίς λάδι και 3 αβγά.
  • Βραδινό: 1 μερίδα κρέας χοιρινό χωρίς λίπος, 1 σαλάτα λαχανικών χωρίς λάδι

Τρίτη

  • Μεσημέρι: 1 στήθος κοτόπουλου στη σχάρα και 1 μερίδα πράσινη σαλάτα
  • Βραδινό: 7 φέτες ζαμπόν, κοτόπουλο που μπορεί να έχει μείνει από το μεσημέρι

Τετάρτη

Μεσημέρι: 1 μεγάλη σαλάτα με λαχανικά της αρεσκείας σας και 1 τοστ με γαλοπούλα μόνο

Βραδινό: 1 ομελέτα με 2 αβγά, 5 φέτες ζαμπόν και 1 μεγάλη σαλάτα χωρίς λάδι

Πέμπτη

  • Μεσημέρι: 1 σαλάτα τριμμένο καρότο, 1 βραστό αβγό και 7 φέτες γαλοπούλα
  • Βραδινό: Λαχανικά ωμά ή βραστά και κρέας μοσχαρίσιο

Παρασκευή

  • Μεσημέρι: Σαλάτα με καρότα, ντομάτες, αγγούρια, λάχανο και 1 μερίδα κοτόπουλο
  • Βραδινό: 1 μερίδα κρέας ψημένο στη σχάρα

Σάββατο

Μεσημέρι: Ημέρα αποτοξίνωσης – Μόνο φρούτα

Κυριακή

  • Μεσημέρι: 1 μερίδα κρέας μοσχαρίσιο και σαλάτα.
  • Βραδινό: 1 ομελέτα με 2 αβγά, 1 τοστ με γαλοπούλα και 1 πορτοκάλι

Το πρόγραμμα γυμναστικής της Ρούλας Κορομηλά μαζί με την δίαιτα

Η παρουσιάστρια ακολουθούσε συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής, με instructor τον Ιωάννη Μάγκο. Η Ρούλα Κορομήλα έκανε προπονήσεις 2-3 φορές την εβδομάδα σε στούντιο γιόγκα, αλλά και personal. Το πρόγραμμα διατροφής και γυμναστικής το ακολουθούσε λίγο πριν την πρεμιέρα της στο Epsilon και μάλιστα τα αποτελέσματα ήταν παραπάνω από εμφανή.

Μερικά ακόμα SOS για την δίαιτα

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η δίαιτα της NASA είναι μια χημική δίαιτα και η απώλεια των κιλών γίνεται καθώς υποβάλλεται τον οργανισμό σας σε χημικά σοκ. Όπως τονίζει η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Ευσταθία Παπαδά «η δίαιτα NASA υπόσχεται ότι θα χάσετε δέκα κιλά σε 2 εβδομάδες, ωστόσο αυτό δε συμβαίνει στην πλειοψηφία των ατόμων που την ακολουθούν. Η αλήθεια είναι όμως ότι ως μία δίαιτα υποθερμιδική και χαμηλή σε υδατάνθρακες μπορεί να προκαλέσει γρήγορη απώλεια βάρους, ωστόσο δεν είναι η καταλληλότερη μέθοδος αν θέλετε να χάσετε βάρος.»

Αν αυτή η δίαιτα δεν σας ενθουσίασε, δείτε και αυτήν: Έτσι έπεσε ένα νούμερο η Μαρία Μπακοδήμου – Από 75 κιλά, ζυγίζει 68