άσκηση σε εξωτερικό χώρο

Είναι γεγονός! Τώρα που τα γυμναστήρια παραμένουν κλειστά και επιτρέπεται η άσκηση μόνο σε εξωτερικό χώρο, όλοι έχουμε την εξής μία απορία: Τι να κάνουμε. Η ομάδα του thebody.gr, βρήκε 4 προπονήσεις για εσένα που θέλεις να παραμείνεις fit αλλά δεν έχεις τον τρόπο.

Το καλοκαίρι είναι μια καλή ευκαιρία για άσκηση στην ύπαιθρο και τώρα που ο καύσωνας έχει κάνει την εμφάνισή του, η καλύτερη ώρα για εμάς είναι νωρίς το πρωί. Ποιες είναι όμως οι καλύτερες προπονήσεις; Ιδού!

Προπονήσεις για άσκηση σε εξωτερικό χώρο

Ηiking (πεζοπορία)

Η πεζοπορία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τονώσεις την καρδιά σου, απολαμβάνοντας τον καθαρό αέρα στην ύπαιθρο. Φτιάξε ομάδα, πάρτε σακίδια και φύγατε για περπάτημα στο βουνό. Το τοπίο και η αίσθηση της ολοκλήρωσης μετά από μια πεζοπορική διαδρομή είναι πολύ καλύτερα από ότι ένα απόγευμα στο γυμναστήριο.

Τρέξιμο στο στάδιο… ή το πάρκο

Το τρέξιμο καίει περισσότερες θερμίδες σε σχέση με κάθε άλλη αερόβια δραστηριότητα, αλλά μπορεί να είναι βαρετό σε έναν διάδρομο ή γύρω από το σπίτι μας. Ένας πολύ καλός τρόπος για να συνεχίσεις να τρέχεις, είναι να βρεις ένα στάδιο και να τρέξεις στον τάπητα (400 μέτρα είναι όλος και όλος). Μπες στο στάδιο και τρέξε στα «πέταλα». Εάν δεν υπάρχει στάδιο στην περιοχή σου, πολύ πιθανό να υπάρχει ένα πάρκο…
Αλλάζοντας την ταχύτητα, μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες και να έχει ενδιαφέρον η προπόνησή σου.

Ποδηλασία

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος να βγείτε έξω και να απολαύσετε την ύπαιθρο αυτό το καλοκαίρι είναι να κάνετε ποδηλασία. Η ποδηλασία δεν είναι μονάχα διασκεδαστική, αλλά προσφέρει πολλά οφέλη.

Είναι μια άλλη επιλογή χαμηλής έντασης προπόνησης, φιλική στις αρθρώσεις σας, με χαμηλό κίνδυνο τραυματισμού. Καίει πολλές θερμίδες και τις καίει γρήγορα, ειδικά αν κάνετε ποδήλατο σε λόφους. Με την ποδηλασία, μπορείτε να τονώσετε τα πόδια, τους τετρακεφάλους, τους γλουτούς και τις γάμπες σας. Δεδομένου ότι είναι μια δραστηριότητα με χαμηλή ένταση, ασκείτε λιγότερο στρες στους αστραγάλους και τα γόνατα.

Βρείτε μια ποδηλατική διαδρομή στην περιοχή σας και ξεκινήστε να την απολαμβάνετε. Ακόμη καλύτερα, βρείτε ένα μονοπάτι με λόφους για ένα τέλειο σώμα αυτό το καλοκαίρι!

Ασκήσεις με το βάρος του σώματος

Κάντε ένα διάλειμμα από την αίθουσα βαρών και κάντε την προπόνησή σας σε εξωτερικούς χώρους! Μην ανησυχείτε ότι θα χάσετε τη δύναμή σας, αφού μπορείτε να ενσωματώσετε το σωματικό σας βάρος σε μια μεγάλη ποικιλία κινήσεων, που θα σας γυμνάσουν υπεραποτελεσματικά.

Οι δημοφιλείς κινήσεις σωματικού βάρους περιλαμβάνουν squats, planks, mountain climbers, burpees, lunges και single leg deadlifts.

Συνδυάστε τις κινήσεις με τις περιοχές που θέλετε να στοχεύσετε στο σώμα σας, εκτελέστε κάθε κίνηση για 40 δευτερόλεπτα, κάντε ένα διάλειμμα 20 δευτερολέπτων μεταξύ και στη συνέχεια κάντε την επόμενη κίνηση. Κάντε αυτές τις ασκήσεις στην αυλή σας, σε ένα πάρκο ή στην παραλία.

Δες και αυτό: Γυμναστική για αρχάριους: Τι να να κάνεις για να μην τα βρεις σκούρα