1 κιλό την εβδομάδα τι άσκηση

Πως θα σου φαινόταν αν σου λέγαμε ότι μπορείς να χάσεις 1 κιλό την εβδομάδα με μόνο… μια άσκηση; Ιδού τι πρέπει να κάνεις για να βγεις κορμάρα από την καραντίνα. Το περπάτημα είναι η απάντηση που ψάχνεις για μια αποτελεσματική και διασκεδαστική ασχολία που θα φροντίσει το σώμα και την ψυχή σου στο χώρο και το χρόνο που θα επιλέξεις εσύ.

Αν καλοσκεφτείς την ελευθερία που σου δίνει το περπάτημα μαζί με τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό σου, θα συνειδητοποιήσεις ότι έχεις τον ιδανικό τρόπο να φροντίσεις την υγεία και το σώμα σου. Όποια κι αν είναι η καθημερινότητά σου το περπάτημα χωράει στη ζωή σου και ακολουθεί κάθε δραστηριότητά σου. Άσε το αυτοκίνητο σπίτι, χρησιμοποίησε τα μέσα μαζικής μεταφοράς, πήγαινε για ψώνια με τα πόδια, κάνε βόλτα με τα παιδιά στην παιδική χαρά, βγάλε πιο συχνά το σκύλο σου βόλτα και δες το σώμα σου να αλλάζει και την ψυχολογία σου να ανεβαίνει.

Δες πώς θα γίνει καλύτερη η ζωή σου περπατώντας τακτικά:

Βήματα προς την υγεία

Σύμφωνα με το US Dept of Health, το περπάτημα με το πέρασμα των χρόνων μείωσε τα ποσοστά θνησιμότητας σε διάφορες ηλικιακές κατηγορίες. Ιατρικές έρευνες εξάλλου κατά καιρούς οδηγούνται στο συμπέρασμα πως η συγκεκριμένη δραστηριότητα προστατεύει τον οργανισμό από ασθένειες όπως ο καρκίνος, καρδιακές παθήσεις, διαβήτης και άλλες χρόνιες παθήσεις.

Επιπλέον μειώνει τις πιθανότητες να προσβληθείς από καρκίνο του παχέος εντέρου, χρόνια οστεοπόρωση και αρθρίτιδα ενώ αυξάνεται η οστική πυκνότητα. Μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι λάτρεις του περπατήματος βλέπουν την πίεση και τη χοληστερίνη τους να πέφτει και ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες να πάθουν εγκεφαλικό. Συνολικά το ανοσοποιητικό σου σύστημα γίνεται πιο ισχυρό και θωρακίζεσαι καλύτερα απέναντι σε διάφορες ασθένειες.

Μες την καλή χαρά

Τις περισσότερες φορές οι καθημερινές μετακινήσεις γίνονται πιο γρήγορα και χωρίς άγχος αν δεν χρησιμοποιήσεις αυτοκίνητο. Το άγχος είναι το συναίσθημα που θα νιώθεις όλο και λιγότερο αν βάλεις το περπάτημα στις συνήθειές σου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνες, 14 λεπτά περπατήματος είναι αρκετά για να απελευθερωθούν οι ενδορφίνες, οι ορμόνες της χαράς. Με αυτό τον τρόπο καταπολεμάς τα αρνητικά συναισθήματα που νιώθεις, έχεις λιγότερη πίεση και περισσότερη αυτοπεποίθηση. Σκέψου όλο αυτό να συμβαίνει παρέα με φίλους, την οικογένεια, τον σκύλο σου σε ένα σκηνικό μακριά από την πόλη ή σε ένα καταπράσινο πάρκο κοντά στο σπίτι σου.

Σώμα για φίλημα

Το μικρό τσιμπολόγημα ανάμεσα στα γεύματα μπορείς να το κάψεις με έναν σύντομο περίπατο με έντονο ρυθμό. Αν περπατήσεις 1,5 χιλιόμετρο μπορεί να κάψεις μέχρι και 100 θερμίδες. Άρα σε μια διαδρομή 3-4 χιλιόμετρα που θα την επαναλαμβάνεις 3 φορές την εβδομάδα, μπορεί να χάσεις μέχρι και ένα κιλό. Τόσο απλά! Το σώμα σου βελτιώνεται και αποκτάς περισσότερη δύναμη αφού λειτουργούν καλύτερα όλα τα όργανα που σχετίζονται με την καρδιοαναπνευστική λειτουργία του. Επιπλέον η κινητική σου ενέργεια βελτιώνεται γενικώς, παρουσιάζεις μεγαλύτερη ευελιξία και ισορροπία. Το μυστικό είναι να υπάρχει σταθερότητα στο πρόγραμμα και να επιτρέπεις στον εαυτό σου να περπατάει τουλάχιστον 3 φορές τη βδομάδα για μισή ώρα και με όσο γίνεται γρηγορότερο ρυθμό.

Μπρος τα κάλλη

Όταν συνοφρυώνεσαι επειδή γεμίζεις με άγχος και αρνητικές σκέψεις, το αποτέλεσμα επηρεάζει όλο το σώμα σου. Το τακτικό περπάτημα όχι μόνο σε βοηθάει να ελέγξεις και να διατηρήσεις το βάρος σου σταθερό αλλά επιπλέον αποβάλλει τις τοξίνες και έτσι δείχνεις πιο λαμπερή, πιο υγιής, πιο όμορφη.

Δες και αυτό: 5 τρόποι για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά – Αποτελέσματα σε έναν μήνα

Από τη Ρόζα Μύρτου