γυμναστική στις σκάλες ασκήσεις

Κι όμως η γυμναστική στις σκάλες είναι από τις καλύτερες μορφές άσκησης και μάλιστα σου βρήκαμε 5 ασκήσεις για να βγεις από την καραντίνα πιο φέτες και ανανεωμένη από ποτέ.

Βήμα βήμα πώς να κάνεις γυμναστική στις σκάλες

  • Η πρώτη άσκηση είναι πολύ εύκολη και θα σε βοηθήσει στην προθέρμανση του σώματος. To μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ανεβαίνεις και να κατεβαίνεις σε ένα σκαλοπάτι με ένα-ένα πόδι σε γρήγορο ρυθμό για ένα λεπτό περίπου. Έτσι θα ανεβάσεις σφυγμούς και θα προετοιμάσεις το σώμα σου για τις επόμενες ασκήσεις.
  • Ανέβα όλα τα σκαλιά ένα-ένα -μέχρι τον τελευταίο όροφο της πολυκατοικίας σου- ξεκινώντας με το δεξί σου πόδι και δίνοντας ώθηση με τα χέρια σου. Μόλις φτάσεις μέχρι το τέρμα κατέβα χαλαρά και ξανά κάνε το ίδιο ξεκινώντας αυτή τη φορά με το αριστερό σου πόδι.Επανέλαβε σε γρήγορο ρυθμό 2 έως 4 φορές.
  • Πάρε θέση για κάμψεις τώρα. Ακούμπησε τις παλάμες σου σε ένα σκαλοπάτι και στήριξε το σώμα σου στις μύτες των ποδιών σου. Ξεκίνα να λυγίζεις τα χέρια σου κατεβάζοντας μαζί το στήθος και τη λεκάνη σου. Το σώμα σου πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο. Επανέλαβε 8 φορές!
  • Αυτή η άσκηση μοιάζει με τη δεύτερη, με τη διαφορά ότι τώρα θα ανεβαίνεις τα σκαλιά δύο-δύο, πάντα βέβαια με τη βοήθεια των χεριών σου. Όταν ανέβεις, κατέβα χαλαρά ένα-ένα τα σκαλιά και επανέλαβε 2-4 φορές.
  • Εδώ θα χρειαστείς μία πετσέτα. Άπλωσε την κάτω και ξάπλωσε με την πλάτη. Βάλε τα πόδια σου στα σκαλιά με λυγισμένα γόνατα και τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι. Ανέβασε τους ώμους σου όπως όταν κάνουμε κοιλιακούς και τέντωσε το δεξί σου πόδι. Επανέφερε το σώμα σου στην αρχική θέση και επανέλαβε τεντώνοντας αυτήν τη φορά το αριστερό σου πόδι. Κάνε 16 επαναλήψεις συνεχόμενα.

Πόσες θερμίδες καις με τα σκαλιά

Αν είστε κάπου που έχει κυλιόμενες σκάλες, προτιμήστε να πάρετε τον πιο δύσκολο δρόμο της κανονικής σκάλας. Αν είστε στο σπίτι, κατεβείτε στο ισόγειο και ανεβείτε ξανά. Κάθε ένα λεπτό στις σκάλες καίμε περίπου 7-10 θερμίδες.

Αν πάλι είσαι τύπος του… περπατήματος; Οι περισσότεροι το κάνουμε ούτως ή άλλως. Ξέρατε όμως ότι και μόνο με το περπάτημα χάνετε θερμίδες; Αν το κάνετε για συνολικά 30 λεπτά στη διάρκεια της ημέρας θα χάσετε πάνω από 100 θερμίδες.

Αν έχεις πολλά παραπανίσια κιλά, δες και αυτό: Ειδικός αποκαλύπτει ποια άσκηση θα σε «στεγνώσει»

*Με πληροφορίες από mycampus.gr