γυμναστική στο γραφείο ασκήσεις

Τι γίνεται αν η γυμναστική στο γραφείο δεν είναι το καλύτερό σας; Η επιστροφή στο γραφείο δεν είναι πάντα εύκολη κυρίως τώρα όπου οι περισσότεροι από εμάς αναγκαστήκαμε να δουλέψουν από την άνεση του σπιτιού μας.

Για να επανέλθουμε πίσω στη ρουτίνα μας πρέπει να βοηθήσουμε και το σώμα μας να ενταχθεί στους παλιούς ρυθμούς. Οι καθημερινές ατέλειωτες ώρες στη δουλειά μπορεί να μας δημιουργήσουν διάφορους μυϊκούς πόνους στο τέλος της ημέρας είτε λόγω της κακής στάσης του σώματός μας είτε από τις πολλές ώρες που περνάμε στο γραφείο συνήθως στην ίδια θέση.

Πού βοηθάνε οι ασκήσεις για γυμναστική στο γραφείο όταν γίνονται κάθε μέρα

Συνήθως υποφέρουμε από πόνους στον αυχένα και στον άνω κορμό. Η κακή στάση σε συνδυασμό με το άγχος αλλά και τις πολλές ώρες δουλειάς μπορεί να οδηγήσουν σε χρόνιους πόνους, πονοκεφάλους αλλά και σε συχνά επεισόδια μυϊκών την σπασμών.

Υπάρχει όμως λύση για να αποφύγουμε και να αντιμετωπίσουμε τους μυϊκούς πόνους στη δουλειά κάνοντας κάποιες απλές ασκήσεις που μέσα σε λίγα λεπτά και χωρίς να φύγουμε από το γραφείο μας μπορούν να μας ανακουφίσουν. Η καλή κινητικότητα και ευλυγισία στον αυχένα και στον κορμό μπορούν να βοηθήσουν στο να κάνουμε τη δουλειά μας πιο ευχάριστα και με λιγότερο άγχος.

Οι ασκήσεις αυτές περιλαμβάνουν απλές κινήσεις το αυχένα και διατάσεις όπως και ασκήσεις κινητοποίησης του θώρακα. Επίσης, η σωστή στάση του σώματος στην καρέκλα του γραφείου μπορεί να βοηθήσει στο να αποφύγουμε πιθανούς μυΪκούς πόνους και να αυξήσουν την σωματική αντοχή μας.

Πόσες επαναλήψεις των ασκήσεων είναι αρκετές;

Συνήθως σύμφωνα με τη βιβλιογραφία συμβουλεύουμε να γίνονται οι ασκήσεις δυο φορές την ημέρα και να κάνετε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε άσκηση. Στην περίπτωση όμως των “αθλητών” του γραφείου επειδή περνάμε πολλές ώρες στο γραφείο καλό θα ήταν κάθε μια ώρα να επαναλαμβάνουμε τις ασκήσεις χωρίς αυτό να σημαίνει πως πρέπει κάθε φορά να ΄κάνουμε τις ίδιες επαναλήψεις.

Επίσης, λόγω της μεγάλης ακινησίας στη δουλειά θα ήταν χρήσιμο κάθε μια ή δύο ώρες να σηκώνεστε από την καρέκλα και να περπατάτε λίγο είτε μέσα στο γραφείο είτε ακόμα καλύτερο έξω για να αλλάζετε παραστάσεις και να ξεκουράζεται και το μυαλό και να αποδίδετε καλύτερα, διότι και αυτό είναι ένα μυς που χρησιμοποιούμε πολύ.

Δοκιμάστε λοιπόν και εσείς αυτές τις απλές 5 κινήσεις στο γραφείο και πείτε όχι στον μυϊκό πόνο και πιάσιμο στη δουλειά:

*Από την Χρύσα Βαφειάδη – vafeiadi.gr

Δείτε και αυτό: Γυμναστική στο σπίτι – Ασκήσεις για να κάψεις μέχρι και 900 θερμίδες