πρωινή γυμναστική tips

Κάνεις όλα όσα πρέπει… πας γυμναστήριο, αθλείσαι αλλά δεν χάνεις κιλά! Τι μπορεί να συμβαίνει; Ο ειδικός αναλύει το γιατί και το τι μπορείς να κάνεις για να δεις επιτέλους αποτέλεσμα!

Ο Βαγγέλης Σπανουδάκης Personal Trainer, Συνεργάτης της AthensTrainers® στο πρόγραµµα «Fit Smiling Kids», δίνει την απάντηση στο πρόβλημα. «Τι µπορεί να φταίει αν πηγαίνω γυµναστήριο και δεν χάνω κιλά;» ρωτάει αναγνώστης και η απάντηση είναι πολύ πιο απλή από όσο νομίζεις.

Τι απαντά ο ειδικός στο γιατί δεν χάνεις κιλά

Πλησιάζει το καλοκαίρι, πλησιάζει ο γάµος σου, θες να µπεις στο αγαπηµένο σου παντελόνι ή απλά θες να αλλάξεις τρόπο ζωής. Συνήθως ο στόχος είναι κοινός. Να χάσεις κιλά. Αποφασίζεις λοιπόν να πας γυµναστήριο. Ενθουσιασµένη βάζεις τα καινούρια σου αθλητικά ρούχα και παπούτσια που αγόρασες, πας στο γυµναστήριο και κάνεις ετήσια συνδροµή. Ξεκινάς λοιπόν πολύ δυναµικά κάνοντας aerobic, taebo, spinning, πολλές ώρες ελλειπτικό, διάδροµο κι ενώ έχει περάσει αρκετός καιρός δεν έχεις χάσει ούτε ένα κιλό.
Κάτι έχει πάει στραβά. Το πιο σηµαντικό; Ξέχασες να προσαρµόσεις τη διατροφή σου. Απλά µαθηµατικά. Αν παίρνεις περισσότερες θερµίδες από αυτές που καταναλώνεις θα πάρεις βάρος. Ξεκίνησες λοιπόν γυµναστήριο κι έτρωγες περισσότερο από πριν µε τη δικαιολογία ότι γυµνάζεσαι.

Τι µπορείς να κάνεις;

• Κάνε 45’ αερόβια άσκηση µέτριας έντασης 3 µε 4 φορές την εβδοµάδα ώστε να ενεργοποιήσεις τον µεταβολισµό των λιπών.
• Πρέπει να κάνεις όµως και ασκήσεις µε αντιστάσεις (βάρη, ασκήσεις µε το βάρος του σώµατος, λάστιχα κ.λπ) για να αυξήσεις το βασικό σου µεταβολισµό. Αυτό θα σε βοηθήσει µακροπρόθεσµα να έχεις ένα καλύτερο αποτέλεσµα και πιο ολοκληρωµένη φυσική κατάσταση.

Θα σου πω όµως το σηµαντικότερο. Ένα DNAFit test θα σου δείξει και το είδος της προπόνησης που γενετικά είναι προδιαγεγραµµένο για σένα ώστε να έχεις τα µέγιστα αποτελέσµατα που σε συνδυασµό µε τη διατροφή που θα φτιάξεις µε τη βοήθεια κάποιου διατροφολόγου θα µάθεις τι και το πιο σηµαντικό πόσο πρέπει να τρως, το αποτέλεσµα είναι σίγουρο και µόνιµο.

Δες και αυτό: Κάνε οπίσθια Βραζιλιάνας με 3 ασκήσεις – Τα tips ειδικού