fitness trends για τα πόδια

Κι όμως κολυμπάει το ποδήλατο και αυτό το fitness trend σαρώνει κανονικά στο εξωτερικό, αφού κάνει τα πόδια όσων το δοκιμάζουν, σαν μοντέλου! Αν αγαπάς την ποδηλασία αλλά την αποφεύγεις λόγω των πονεμένων σου αρθρώσεων ή της ζέστης μόλις έλυσες και τα δύο προβλήματα. Το ποδήλατο μέσα στο νερό είναι το νέο fitness trend που ανατρέπει όλα όσα ήξερες έως τώρα!

Οι πόνοι στις αρθρώσεις, το βάρος και η υπερβολική εφίδρωση είναι συχνά ανασταλτικοί παράγοντες για τις γυναίκες που θα ήθελαν να κάνουν ποδηλασία. Το ποδήλατο νερού όμως είναι ευκολότερο, αποτελεσματικότερο, πιο ευχάριστο, απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας και φυσικής κατάστασης και δεν επιβαρύνει καθόλου τις αρθρώσεις ενώ ταυτόχρονα δροσίζεσαι. Οι 4 βασικές ιδιότητες του νερού ολοκληρώνουν την άσκηση με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

Η αντίσταση βοηθά την ενδυνάμωση των μυών και κάνει κάθε κίνηση πιο αποτελεσματική. Είναι σαν να έχεις βαράκια στα πόδια σου χωρίς όμως το πραγματικό βάρος!

ΑΝΩΣΗ

Το ξέρεις ήδη ότι μέσα στο νερό ο όγκος σου εξαφανίζεται. Νιώθεις να αιωρείσαι πανάλαφρος αλλά και δυνατός. Αν βρίσκεσαι σε ρηχά νερά είσαι κατά 25% πιο ελαφρύς από το κανονικό σου βάρος!

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Ένα σημαντικό πρόβλημα στην άσκηση το καλοκαίρι είναι η ζέστη. Μόλις το έλυσες! Η εκγύμναση στο νερό είναι ιδανική για έγκυες γυναίκες, παχύσαρκους, καρδιοπαθείς και άτομα με παθολογικά προβλήματα!

ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ

Η υδροστατική πίεση ασκεί ένα συνεχόμενο μικρομασάζ στην επιφάνεια του δέρματος. Το αποτέλεσμα είναι να διευκολύνεται η κυκλοφορία του αίματος και ο αθλούμενος να έχει 10 παλμούς λιγότερους σε σχέση με την ίδια άσκηση στην ξηρά! Λόγω της υδροστατικής πίεσης, το νερό είναι ο ιδανικός χώρος άθλησης για γυναίκες με κυτταρίτιδα ή άτομα που πάσχουν από κυκλοφορικό πρόβλημα και φλεβίτιδα στα κάτω άκρα!

Κάψε περισσότερο λίπος και κάνε πόδια μοντέλου

Η ποδηλασία στο νερό σε βοηθά να κάψεις τις διπλές θερμίδες καθώς συνδυάζει την αεροβική άσκηση με την αντίσταση με αποτέλεσμα κάθε κίνηση να δυναμώνει και να τονώνει τους μυς.

Δες και αυτό: Με αυτή την άσκηση θα κάψεις 800 θερμίδες σε 60′!